شناسهٔ خبر: 45356539 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ بیشترین ارزش معاملات امروز از آن نفتی‌ها شد

امروز معامله‌گرها ۱۰هزار و ۶۶۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و 9درصد از کل سهام صنایع جوشکاب یزد معامله شد.

صاحب‌خبر -

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز در مجموع ۱۰هزار و ۶۶۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «شپنا»، «شتران»، «خساپا» و «شبندر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در پنجمین روز هفته معادل ۶۶۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان نیز پس از معاملاتی به ارزش حدود ۴۹۵میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت تهران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۱۸۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات هزار میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۹درصد از کل سهام صنایع جوشکاب یزد (بکاب) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۳سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۶نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آنها کلیک کنید

ارزش معاملات 99.11.08

رتبه بندی ارزش معاملات 99.11.08

برچسب‌ها:

نظر شما