شناسهٔ خبر: 45355894 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار:

فرمانداران برای احیای واحدهای تولیدی راکد اصفهان اقدام کنند

استاندار اصفهان از فرمانداران خواست واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال را احصا و برای فعالسازی این واحدها تدبیر اصولی بیندیشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عباس رضایی در جلسه وبینار با فرمانداران استان در سالن جلسات استانداری افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ظرفیت مناسبی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید شورای سرمایه گذاری شهرستان‌های استان اصفهان بیش از پیش فعال شوند.

رضایی گفت: واحدهای تملیکی توسط بانک‌ها تعیین تکلیف و نتیجه به استانداری ارجاع داده شود.

وی با بیان اینکه ضرورت هماهنگی، همدلی، هم افزایی و وحدت در شرایط کنونی ضروریست، افزود: باید فرمانداران ارتباط مستمر با روحانیون و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

استاندار اصفهان ادامه داد: باید مسائل و مشکلات را در راستای اخلاق و حفظ حیثیت و حرمت‌ افراد برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ایام الله دهه فجر قرار داریم، تصریح کرد: ایجاد نشاط، شادی و امید بیشتر میان مردم ضروریست.

رضایی گفت: حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، هماهنگی افکار عمومی و نظام اطلاع رسانی، حفظ آستانه تحمل، تاب آوری اجتماعی و دستاوردهای منطقه‌ای و بین المللی از اقدامات دولت در شرایط سخت کنونی است.

وی با بیان اینکه ایران در خصوص مهار کرونا نسبت به دیگر کشورها موفق عمل کرده است، گفت: تعداد افراد سالمند در استان نسبت به دیگر استان‌های کشور بیشتر است و از ان جایی که بیشترین مرگ و میر در مبتلایان به کرونا مربوط به سالمندان است، اما اصفهان نسبت به میانگین کشوری به لحاظ فوتی و ابتلا تعداد کمتری را به خود اختصاص داده است.

استاندار اصفهان اظهار داشت: اگر نسبت به کرونا عادی انگاری صورت گیرد آمار نگران کننده‌ای را شاهد خواهیم بود در غیر این صورت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توان این ویروس را مهار کرد.

نظر شما