شناسهٔ خبر: 45355458 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

تصادف شدید پژو و ساینا با گاردریل های اتوبان زین الدین

حوادث رکنا: تصادف شدید پژو و ساینا با گاردریل های اتوبان زین الدین رخ داد.

صاحب‌خبر -

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد و تصادف شدید سواری پژو و ساینا با یکدیگر خبر داد .

به گزارش رکنا، سرهنگ "مجید رنجبر" بیان داشت: ساعت 09:19 صبح امروز ، در مسیر شرق به غرب اتوبان زین الدین مقطع سراج ، یک دستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بوده با سواری ساینا به شدت برخورد می کند.

وی ادامه داد: با حضور به موقع تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و علت این حادثه عدم توجه به جلو از سوی سواری پژو اعلام کردند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران توضیح داد: این دو خودرو پس از برخورد با یکدیگر مجددا و همزمان با گاردریل های میانی اتوبان برخورد کرده و و موجب خارج شدن گاردیل از محل خود شده بود.

وی گفت: بیرون و از محل در آمدن یکی از شاخه ها بسیار خطرناک بوده و احتمال بروز حوادث بعدی را در پی داشت به همین سبب بلافاصله با پیگیری های بعمل آمده توسط پلیس راهور تهران بزرگ این نقص برطرف و اصلاح شد.

رنجبر با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه رانندگی تلفات جانی در پی نداشت، از رانندگان خودروها خواست: قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما