شناسهٔ خبر: 45355329 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کشف ۱۲۰ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در یک هفته

فرمانده یگان امداد فاتب از کشف ۱۲۰ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی و ۱۱۳ سارق در طول هفته گذشته خبر داد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- سرهنگ سلمان آدینه وند اظهار داشت: نیرو‌های یگان امداد فاتب با تلاش شبانه روزی خود موفق به کشف ۱۲۰ دستگاه خودرو سرقتی و تحت تعقیب در هفته گذشته شدند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با تلاش مستمر و بی وقفه نیرو‌های یگان امداد ۱۱۳ سارق و مالخر در این مدت شناسایی و دستگیر شدند، افزود: متهمان بعد از دستگیری به جرم خود اعتراف و در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به پلیس پیشگیری معرفی شدند.

فرمانده یگان امداد ادامه داد: سرقت از اماکن خصوصی و عمومی، خودرو، منزل، مغازه، موتورسیکلت و ... از جمله سرقت‌های انجام شده توسط این افراد بوده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تمام تلاش پلیس برقراری نظم و امنیت در جامعه و برخورد با مخلان نظم و امنیت است و از مردم عزیز نیز همواره انتظار می‌رود ضمن رعایت نکات امنیتی در خصوص نگهداری صحیح از اموال و تجهیزات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها:

نظر شما