شناسهٔ خبر: 45349096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۰ برنامه فرهنگی وهنری دهه فجر در دشتی برگزار می‌شود

بوشهر- ایرنا- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی استان بوشهر گفت: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت دهه مبارک فجر۲۰ برنامه فرهنگی، و هنری شاخص در این شهرستان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حمید زارعی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: برای گرامیداشت چهل و دومین طلوع فجر ۲۰ برنامه فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده‌است که در طول این دهه خجسته برگزار می‌شود.

رئیس کمیته فرهنگی وهنری ستاد دهه فجر دشتی به برنامه‌های فرهنگی وهنری این شهرستان اشاره کرد و افزود: محوریت برنامه‌ها براساس موضوع انقلاب در ارتباط با حوزه فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده تا موجب اثرگذاری بیشتر این واقعه تاریخی شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب‌های ارزان، افتتاح کتابخانه، دیدار و گفت و گو با فعالان انقلاب اسلامی، یشکسوتان قرآنی، خانواده نخستین شهید دانش آموز شهرستان، کارمندان بازنشسته اداره، شب شعر مجازی، اجرای نمایش و موسیقی، مسابقه مقاله نویسی، برگزاری مسابقه عکس، رونمایی از کتاب و برگزاری مسابقات فرهنگی به صورت روزانه از برنامه‌های این اداره در دهه فجر امسال در  دشتی است.

زارعی افزود: افتتاح کانون مستند سازی و خانه هلال هنرمندان دو اتفاق بسیار موثر در ارتباط با فرهنگ و هنر است که با حضور مسئولان استانی در این دهه آغاز به کار می‌کنند.

وی اظهار کرد: از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و موسسه‌های قرآن و عترت شهرستان برنامه‌های فرهنگی متنوعی درنظر گرفته شده‌است که به اطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی عنوان کرد: دهه تاریخی و خجسته فجر یادآور استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و گرامیداشت آن برای همه وظیفه است.

نظر شما