شناسهٔ خبر: 45347474 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

یخ زدگی عامل تصادف در بزرگراه آزادگان

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب از یخ زدگی سطح معبر در محدوده آزادگان و از مسیر خارج شدن و برخورد وانت دوکابین با گاردریل‌ها در این محل خبر داد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- سرهنگ سعید اکبری گفت: ساعت ۰۶:۱۵ صبح امروز بخاطر آبگرفتگی و یخ زدگی سطح سواره رو محدوده لاین تندرو آزادگان به غرب نرسیده به دوربرگردان الغدیر، باعث لغزنده شدن این معبر و از مسیر خارج شدن و برخورد وانت دوکابین با گاردریل‌های این مسیر گردید.

وی افزود: آبگرفتگی و در پی آن یخ زدگی در این محدوده باعث گردید سرعت خودرو‌ها در ابتدا بسیار کاهش یافته و در نهایت موجب شد خودرو‌ها در این مسیر مجبور به توقف شده و از حرکت باز ایستند که باعث اتلاف وقت و در ترافیک باقی ماندن رانندگان گردید.

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب اظهار کرد: بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب به همراه کارکنان زحمت کش شهرداری در محل حاضر شدند و ضمن کنترل ترافیک اقدامات خود را در خصوص نمک پاشی و رفع این مشکل اقدام نمودند.

سرهنگ اکبری گفت: این ترافیک پس از انجام اقدامات روان شد و خودرو‌ها به مسیر خود ادامه دادند و کارکنان پلیس راهور فاتب تا آخرین لحظه در موقعیت حضور داشتند و اقدامات و فعالیت‌های ترافیکی خود را را انجام دادند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما