شناسهٔ خبر: 45345237 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

برخورد پژو و ساینا با گاردریل‌های اتوبان زین الدین

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد و تصادف شدید سواری پژو و ساینا با یکدیگر و پس از آن با با گاردریل‌های میانی اتوبان زین الدین مقطع سراج خبر داد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ مجید رنجبر در گفت‌وگو با میزان گفت: ساعت ۰۹:۱۹ صبح امروز، در مسیر شرق به غرب اتوبان زین الدین مقطع سراج، یک دستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بوده به علت عدم توجه به جلو با سواری ساینا به شدت برخورد می کند.

وی ادامه داد: این دو خودرو پس از برخورد با یکدیگر مجدد و همزمان با گاردریل‌های میانی اتوبان برخورد نموده و در همان لاین سرعت اتوبان متوقف می‌شوند.

رنجبر افزود: با حضور به موقع تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و علت این حادثه عدم توجه به جلو از سوی سواری پژو اعلام گردید.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: بیرون واز محل در آمدن یکی از شاخه‌ها بسیار خطرناک بوده و احتمال بروز حوادث بعدی را در پی داشت به همین سبب بلافاصله با پیگیری‌های بعمل آمده توسط پلیس راهور تهران بزرگ این نقص برطرف و اصلاح گردید.

رنجبر از رانندگان خودرو‌ها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما