شناسهٔ خبر: 45342697 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

۱۰ گل ناقابل طارمی در پرتغال | او می‌درخشد

مهدی طارمی به گلزنی‌ها خود درلیگ پرتغال ادامه می‌دهد. او به مهم‌ترین مهاجم تیم پورتو تبدیل شده و با شتاب به سوی قله در حرکت است. طارمی روزهای پرماجرایی پیش رو دارد...

صاحب‌خبر -

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، مهدی طارمی پس از آنکه در دیدار هفته قبل مقابل بنفیکا بخاطر خطای شدید روی پای بازیکن حریف کارت قرمز گرفت، با اعتراض سرمربیان برخی تیم‌ها ازجمله اسپورتینگ لیسبون مواجه شد و آنها اعتقاد داشتند که مهاجم ایرانی پورتو باید بیش از یک جلسه محروم شود و عدم حضورش صرفا نباید در جام حذفی اتفاق بیفتد.

طارمی در دیدار با فارنسی دوباره بازگشت فوق‌العاده‌ای به میادین داشت و موفق شد با نمایش بی‌نقص در حضور ۷۶ دقیقه‌ای در زمین و به ثمر رساندن یک گل دیگر، به منتقدان محرومیتش بگوید که حیف است محروم باشد! ملی‌پوش ایرانی پورتو با تک گلی که مقابل فارنسی به ثمر رساند، تعداد گل‌های این فصل خودرا به عدد ۱۰ افزایش داد. این برد باعث شد پورتو در رده دوم با ۳۵ امتیاز قرار بگیرد یعنی دو امتیاز بالاتر از بنفیکا و یک امتیاز کمتر از اسپورتینگ لیسبون که البته یک بازی هم کمتر انجام داده است. با توجه به درخششی که مهدی در پورتور دارد پیش بینی می‌شود او بعد از دوران بازی در پورتو به یکی از مهم‌ترین بازیکنان نقل و انتقالاتی لیگ پرتغال تبدیل شود و به تیم‌های بزرگ‌تر نقل مکان کند.

نظر شما