شناسهٔ خبر: 45342531 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

عسکری: تکواندوکاران نیاز به انگیزه دارند/ خودمان را با شرایط وقف داده‌ایم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: قرار است تیم ملی بلغارستان از ۲۰ بهمن برای برگزاری یک اردوی مشترک تدارکاتی وارد کشورمان شود. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
فریبرز عسکری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دورر جدید اردو‌های تیم ملی تکواندو گفت: پس از پایان مرحله گروهی لیگ برتر تکواندو اردو‌ها را با حضور آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی، سجاد مردانی، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، امیرسینا بختیاری، مهران برخورداری و سیدامید حسینی آغاز کرده ایم و تا پیش از شروه مجدد رقابت‌های لیگ تمرینات ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طبق برنامه از پیش تعیین شده کار خود را دنبال می‌کنیم، اما قرار است تیم ملی بلغارستان از ۲۰ بهمن برای برگزاری یک اردوی مشترک تدارکاتی وارد کشورمان شود. این اردو می‌تواند یک حرکت مثبت برای هر دو تیم باشد، چون تکوانوکاران نیاز به انگیزه بیشتر و تنوع دارند.

سرمربی تیم ملی تکواندو ادامه داد: نخستین مسابقات پپش روی ما قهرمانی آسیا است و تا آن زمان باید با برگزاری اردو‌های مشترک و تمرینات بچه‌ها را آماده نگه داریم. البته رقابت‌های لیگ هم میتواند به پیشرفت هوگوپوشان کمک کند تا در شرایط مبارزه قرار بگیرند.
 
وی با اشاره به توقع بالای جامعه ورزش از تکواندوی ایران تصریح کرد: تکواندو همواره از رشته‌های مدال آور ایران در رویداد‌های بزرگ ورزشی بوده و توقع از این رشته طبیعی است، اما باید شرایط را هم در نظر گرفت. امیدوارم المپیک توکیو برگزار شود تا ورزشکارانی که ماه‌ها و سال‌ها برای این بازی‌ها تلاش کردند، بتوانند ثمره تلاش خود را ببینند.

عسکری در پایان خاطرنشان کرد: کرونا وضعبت تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و خودمام را با شرایط وقف داده ایم. امیدوارم بالاخره شرایط به حالت عادی برگردد تا بتوانیم از ورزش بیش از پیش لذت ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما