شناسهٔ خبر: 45342313 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

موسوی: استقلال راه سختی پیش‌رو دارد

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان با وجود صدرنشینی، راه زیادی را تا پایان فصل پیش‌رو دارند و امیدوارم که بتوانند در نهایت به موفقیت برسند.

صاحب‌خبر -

«علی موسوی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به شکست استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: ‌سایپا در ساختار دفاعی قدرتمند است و در طول ۹۰ دقیقه جریان مسابقه با استقلال فرصت‌های کمی را در اختیار این تیم قرار داد.

وی افزود: سایپا تجمع زیادی در خط دفاع و پشت محوطه جریمه داشت و همین موضوع باعث شد تا بازیکنان استقلال نتوانند نه شوت بزنند و نه نفرات خط هافبک توانستند مهاجمان را در فرصت مناسب قرار دهند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یکی از ایراداتی که به «محمود فکری» می‌شود این است که از سه مهاجم خود در ترکیب ثابت استفاده می‌کند. به نظر من آبی‌پوشان سه مهاجم آماده و سرحال را در اختیار دارند. اگر نظرم را بخواهید بهتر است سرمربی استقلال دو مهاجم را در ترکیب ثابت بگذارد و یکی از آنها را به عنوان بازیکن جانشین به زمین بفرستد.

موسوی تصریح کرد: فکری باید ترکیب اصلی را شناسایی و ۱۱ بازیکن اصلی را بشناسد. در چند بازی اخیر تغییراتی را در ترکیب آبی‌پوشان مشاهده کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: استقلال هنوز صدرنشین است و راه زیادی را تا پایان فصل پیش رو دارد. من هنوز امیدوار هستم این تیم بتواند در پایان فصل به موفقیت برسد.

 بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال در خط دفاع اشکالاتی دارد که باید هر چه سریعتر این اشکالات برطرف شود تا بتواند نتایج بهتری بگیرد.

تیم فوتبال استقلال صدرنشین لیگ برتر در هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز جمعه و از ساعت ۱۵ میهمان تیم نفت مسجد سلیمان است.  

نظر شما