شناسهٔ خبر: 45342217 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مربی هندبال ذوب‌آهن: تغییر آیین‌نامه لیگ دور از انصاف است/ این مسائل در شان یک فدراسیون نیست

معصومه عبدالجوادی

کیوان صادقی گفت: به نظرم دور از انصاف است که آیین‌نامه مسابقات را تصویب کنند بعد ببینند دو تیم بالا نمی‌آیند و آیین‌نامه را تغییر دهند.

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص ۸ تیمی شدن مرحله دوم مسابقات لیگ هندبال مردان اظهار کرد: قبل از شروع مسابقات اعلام کرده بودند که از هر گروه ۳ تیم بالا می‌آیند و امتیازهایشان را نیز با خود می‌آورند. اینکه به یکباره چه اتفاقی افتاد که ۴ تیم بالا صعود کردند نمی‌دانم، می‌خواستند همه راضی باشند که به نظر من اصلا خوب نیست.

صادقی گفت: قبل از مسابقات همه تیم‌ها شرایط را پیش‌بینی می‌کنند و به مدیرعاملان توضیح می‌دهند. به نظر من دور از انصاف است که آیین‌نامه مسابقات را تصویب کنند بعد ببینند دو تیم بالا نمی‌آیند و آیین‌نامه را تغییر دهند.

 وی به طولانی شدن لیگ در این شرایط اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از مشکلات طولانی‌شدن لیگ است. لیگ خیلی طولانی شد و نباید انقدر طول بکشد. اگر ما هفته‌ای بازی می‌کردیم هم هزینه‌ها کمتر بود و به صرف همه بود و هم کوتاهتر می‌شد. بازیکنانمان را هم حفظ می‌کردیم تا آسیب نبینند. در حال حاضر ما باید ۴ بازی پشت سر هم داشته باشیم. لیگ از این بابت‌ها خوب نبوده است. دائم به مسابقه برویم و چند مسابقه انجام دهیم. این موضوع هزینه‌ها را سنگین کرده است.

صادقی در خصوص شائبه تبانی تیم‌ها و در نهایت اعلام "هماهنگی منفی بازیکنان"  از سوی کمیته انضباطی گفت: نمی‌دانم تبانی بود یا نه باید کارشناسان نظر دهند. اما چرا بازیکن را محروم می‌کنند و می‌گویند فلان کرده است و تبانی نیست. اگرتبانی نبوده چرا بازیکن را محروم می‌کنید اگر هم بوده صریح اعلام کنید تا حساب کتاب دست همه بیاید.

وی افزود: اینکه با همه بخواهیم این بازی‌ها را در بیاوریم در شان یک فدراسیون نیست. اشتباه خیلی بزرگی کردند. بازی تمام شده بود و هر تیمی که صعود کرده بالا می‌رفت و بقیه تیم‌ها هم صعود نکرده‌اند. چه کاری بود داستان به افراد سیاسی برسد. در ورزش هزار اتفاق می‌افتد که باید درون خانواده حل شود و اجازه ندهند به جاهای دیگر کشیده شود.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن در پایان گفت: خیلی مهم است که تیم‌ها ظرفیت باخت و برد را داشته باشند. اینکه چه اتفاقی افتاده و چرا آیین نامه تغییر کرده باید فدراسیون جوابگو باشد. به نظر من کار درستی نبود. اکنون باید برای همه شفاف سازی شود. نباید این‌ کارها باعث دلسردی اسپانسرها شود. این‌ها سبب می‌شود اسپانسرهای مالی از ورزش کنار بروند.
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما