شناسهٔ خبر: 45342163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

اجرای طرح خانواده سالم در لرستان

ابراهیم شریفی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: طرح خانواده سالم از سوی جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌شود و امیدوارم این طرح اثرات مدنظر را جهت ارتقای سطح فرهنگ استان داشته باشد.

صاحب‌خبر -

احمدحسین فتایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که هفتم بهمن‌ماه با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: کمیته تخصصی هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی یکی از کمیته‌های ذیل شورای فرهنگ عمومی است.

وی با اشاره به پیشینه لرستان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و دینی، اضافه کرد: با توجه به این پیشینه می‌طلبد مسئولان عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این امر توجه بیشتری داشته باشند.

فتایی با اشاره به اینکه امسال بیشتر فعالیت‌ها در فضای مجازی اجرا شد، ادامه داد: برپایی مسجد مجازی ویژه ماه مبارک رمضان و حسینیه مجازی ویژه ماه محرم از جمله برنامه‌های دینی و فرهنگی در زمان شیوع کرونا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه طرح‌های قرآنی برای اجرا در استان مطرح شده است که پیگیر آن هستیم، به اجرای طرح «خانواده سالم» از سوی جهاد دانشگاهی لرستان اشاره کرد و افزود: جوانب این طرح در جلسات گذشته بررسی شده و امیدوارم این طرح اثرات مدنظر را جهت ارتقای سطح فرهنگ استان داشته باشد.

انتهای پیام

نظر شما