شناسهٔ خبر: 45342158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بکماز: رای کمیته انضباطی فدراسیون هندبال عادلانه بود/ پاکی فدراسیون ثابت شد

سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس گفت: کمیته انضباطی برای دیدار تیم های سپاهان و فرازبام خائیز دهدشت رای عادلانه و منصفانه صادر کرد.

صاحب‌خبر -

علیرضا بکماز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد آرای کمیته انضباطی برای دیدار تیم های سپاهان و فرازبام خائیز دهدشت که شائبه تبانی پیرامون آن مطرح شده بود، اظهار داشت: رای کمیته انضباطی از دید باشگاه ما و برای ما عادلانه و منصفانه بود، چون تیم ما حقی داشت و به آن رسید. از اتفاقی که افتاد و برخورد قاطعانه فدراسیون خوشحال هستم.

وی ادامه داد: در اینگونه موارد معمولاً تصمیمی گرفته می شد که کمترین حاشیه برای فدراسیون ایجاد شود و گاهی هم فدراسیون اصلاً به این موارد ورود نمی کرد، اما این بار خوشحالم که فدراسیون به صورت جدی این موضوع را پیگیری کرد. با این اتفاقات به همه ثابت شد که فدراسیون به دنبال اجرای عدالت است و پاکی مسئولان به ما ثابت شد.

سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس گفت: خوشحال هستم که به دور بعد صعود کردیم. در مرحله بعدی با تیم های سختی روبرو خواهیم شد و می دانیم که سبک بازی آنها با تیم هایی که در مرحله مقدماتی روبرو شدیم متفاوت است. در حال آماده سازی تیم هستیم و امیدوارم که بهترین نتایج را هم کسب کنیم.

بکماز عنوان کرد: ما از 3 سال پیش اهداف خاصی را در باشگاه تدوین کردیم. از قبل می دانستیم که امسال در چه جایگاهی باید قرار بگیریم و خوشبختانه درحال نزدیک شدن به اهداف خود هستیم. تمرینات را به دلیل مصدومیت هایی که داشتیم کمی دیر شروع کردیم. از طرفی چند بازیکن جدید هم به ترکیب خود اضافه کردیم و امیدوارم به نتیجه دلخواه برسیم.

انتهای پیام/

نظر شما