شناسهٔ خبر: 45342155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد:

برخورداری تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار بروجرد از راه آسفالته

زهره گودرزی

معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از برخورداری تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان بروجرد از راه آسفالته خبر داد.

صاحب‌خبر -

شعبانعلی خاوری در حاشیه بازدید از راه‌های روستایی بروجرد که هفتم بهمن‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: از مهرماه سال گذشته در قالب طرح ابرار، اقدامات بسیار خوبی در بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی اولویت‌دار کشور و استان لرستان انجام شده به‌طوری‌که تاکنون ۵۲ کیلومتر راه روستایی در این استان آسفالت شده است.

وی در خصوص پیگیری ساخت راه در روستاهای اولویت‌دار شهرستان بروجرد قول مساعد داد و با تقدیر از تلاش مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در اجرای طرح ابرار و دیگر پروژه‌ها، تصریح کرد: تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان بروجرد از راه آسفالته برخوردار هستند.

معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: اما تعدادی از روستاهای زیر ۲۰ خانوار با جمعیتی قابل توجه از نظر راه دسترسی آسفالته با مشکل مواجه هستند که تلاش می‌شود این روستاها اولویت‌بندی شده و طبق برنامه زمان‌بندی نسبت به بهسازی و آسفالت راه دسترسی این روستاها اقدام شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر به این خواسته به‌حق مردم جامه عمل بپوشانیم.

گفتنی است، معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان به همراه عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از تقاطع پرحادثه کشتارگاه دام، راه دسترسی سنگبری‌ها، کمربندی بروجرد- ملایر، راه‌های روستایی جعفرآباد، مگسان، کفش گران، ونایی و تعداد دیگری از محورهای شهرستان بروجرد بازدید کرد و راهکارهای لازم را برای بهبود وضعیت شهرستان از نظر زیرساخت‌های بخش راه و تسریع در اجرای پروژه‌های مربوطه مورد ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام

نظر شما