شناسهٔ خبر: 45341719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک پیشکسوت:

وضعیت شنای خوزستان نگران‌کننده است

پریسا زنگنه منش

یک پیشکسوت با اشاره به وضعیت نگران‌کننده شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان، گفت: رییس آینده هیات شنای خوزستان نیاز نیست مشخصه خاصی داشته باشد و تنها باید کار، کار و کار را در دستور برنامه‌های خود قرار دهد.

صاحب‌خبر -

ایرج قزلباشان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت شنای خوزستان، اظهارکرد: ۳۰ سال ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان را برعهده داشتم اما فکر می کنم از اوایل دهه ۸۰ با مدیریت هایی که در راس هیات صورت گرفت، رکود شنای خوزستان آغاز شد و در سال های اخیر شاهد روزهای نه چندان خوبی برای این رشته بوده ایم. ضمن این که مشکل شنای خوزستان باید توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان حل شود اما مدیرکل ورزش و جوانان توجه لازم را نداشته است و باید تمرکزش روی مدال آوری روی رشته پرمدال شنا، شیرجه و واترپلو باشد. مدیرکل باید از هیات شنا طی این سال ها مدال می خواست نه این که این رشته برایش مهم نباشد.

وی بیان کرد: در رشته های شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک که پرمدال هستند، خوزستان می تواند سهم مدال آوری اش را بسیار کند اما واقعا به شنا توجه نشده و طی این سال ها این رشته متضرر شده است. من وضعیت شنای خوزستان را نگران کننده می بینم و به نظرم وضعیت خوبی ندارد.

این پیشکسوت شنای خوزستان درباره انتظار از رییس آینده هیات استان برای سر و سامان دادن به وضعیت این رشته، گفت: رییس آینده هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان نیاز نیست مشخصه خاصی داشته باشد و تنها باید کار، کار و کار را در دستور برنامه های خود قرار دهد. رییس هیات شنا باید علاقه‌مند و پای کار باشد. رییس هیات باید قدرت داشته باشد و وقت بگذارد. ضمن این که باید دارای یک هیات رییسه قوی هم باشد. من آن زمان بدون پول کار می کردم اما مدیریت اداره کل ورزش و جوانان حامی من بود. مدیرکل ورزش باید با رشته هایی از جمله شنا برای موفقیت و مدال آوری هماهنگ و حامی این رشته باشد.

وی با اشاره به حواشی اخیر پیرامون انتخابات مجمع هیات شنا خوزستان نیز عنوان کرد: به جای این که عده ای حواشی ایجاد کنند، بهتر است اجازه دهند که مجمع انتخاب رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان در آرامش برگزار شود. در حال حاضر جامعه شنای خوزستان به آرامش نیاز دارد و همه باید کمک کنند تا در نهایت با انتخاب رییس هیات، بتوان به آینده این رشته ها امیدوار بود. من جامعه شنا، شیرجه و واترپلو استان را به آرامش دعوت می کنم.

انتهای پیام

نظر شما