شناسهٔ خبر: 45341616 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انقلاب را با عملکرد مسؤولان نسنجیم/ تولیدکنندگان را پشت درب ادارات معطل نکنیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: زیبنده مدیران کشور ما این نیست که برخی تولیدکنندگان ساعت‌ها و گاهاً روزها پشت درب اتاق آن مسؤول اداره بنشینند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر سه شنبه در کارگروه تولید دهه فجر استان تهران، اظهار کرد: کارگروه تولید برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در سال جهش تولید بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه تمام نیروهای انقلابی در خصوص دستاوردهای انقلاب تلاش کنند، گفت: برخی از رسانه‌های دشمنان در صدد تخریب دستاوردهای انقلاب هستند و همه ما باید دِین خودمان را نسبت به انقلاب ادا کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: برخی از مدیران شأن و جایگاه خودشان را نمی‌دانند، مسؤولان جمهوری اسلامی ایران وام‌دار انقلاب هستند.

حجت الاسلام محمودی افزود: در خصوص جهش تولید و تولیدکنندگان خیانت‌ها و بی‌مهری‌های شدیدی وجود دارد که آن‌ها را از نزدیک درک و لمس کرده‌ام.

وی با انتقاد از برخی از مسؤولان تصریح کرد: زیبنده مدیران کشور ما این نیست که تولیدکنندگان ساعت‌ها و گاهاً روزها پشت درب اتاق یک مسؤول بنشینند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه انقلاب را با مسؤولان نسنجیم، یادآور شد: انقلاب برای مردم ما مهم و متعلق به آن‌ها است و این انقلاب اسلامی شاگردانی مثل شهیدان سلیمانی، حججی و مدافعان حرم را دارد.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: انتقاد کارگران و قشر تولیدکنندگان در خصوص بی‌کفایتی برخی مدیران و مسؤولان کاملاً درست و به جا است و باید توجه کرد جبهه جنگ حال حاضر در کارخانجات تولیدی است.

وی بیان کرد: نواختن ساعت ورود حضرت امام خمینی(ره) در کارخانجات و تولیدی‌های استان تهران، تولید ماسک‌های جالب به مناسبت این ایام الله، طرح‌های تولیدی در فضای مجازی و دیگر برنامه‌های این ایام الله در کارگروه تولید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران ابراز کرد: برخی مدیران از قطار انقلاب اسلامی پیاده نشوند و در یک جمله خطاب به برخی مدیران بگویم که اُفول آمریکا نزدیک است و فداکاری خودمان را به انقلاب ثابت کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

نظر شما