شناسهٔ خبر: 45341608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند:

املاک تانک فارم آبادان جزو تفاهم نامه تهاتر ملک با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیست

شمخانی با بیان اینکه املاک تانک فارم آبادان جزو تفاهم نامه تهاتر ملک با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیست گفت: املاک دیگری که متعلق به سازمان منطقه آزاد اروند است را در تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیاء تهاتر می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «موعود شمخانی» شامگاه (سه شنبه 7 بهمن) در نشست بررسی روند اجرایی پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در آبادان اظهار کرد: اولویت بندی مناطق براساس نظر شورای شهر آبادان در دوره چهارم و تفاهم نامه در این دوره انجام شده و ما قائل به این هستیم که شورا نظرات مردم را در حوزه خدمات شهری و سرویس دهی شهری را به دستگاه های اجرایی ابلاغ می کند و وظیفه نظارتی بر اجرای اقدامات ادارات خدمات رسانسطح شهر را بر عهده دارد.

 

معاون فنی، عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، افزود: در پروژه های فی مابین این سازمان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) این معاونت به عنوان ناظر است و ما به عنوان دستگاه اجرایی مسئول هزینه کرد در پروژه های تعریف شده هستیم و مشاور این طرح موسسه راهیاب ملل است که فهرست طرح ها و برنامه های سالانه را برای سازمان برنامه و بودجه تنظیم و بر اساس دانش و آزمایشات پیشنهادات خود را اعلام می کند.

 

وی تصریح کرد: این موسسه بهترین مشاوری بود که می توانست در این شرایط با ما همکاری و فعالیت کند و کارها را با کیفیت بیشتر و بهتری پیش ببرد.

 

شمخانی به تامین اعتبار و پرداخت هزینه در این پروژه ها اشاره کرد و ادامه داد: در مجموع 1600 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه ها در نظر گرفته شده که طبق تفاهم نامه 30 درصد به صورت نقدی و 70 درصد نیز در راستای تهاتر ملک با قرارگاه خاتم الانبیاء انجام خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: املاک تانک فارم آبادان جزوی از این تفاهم نامه نخواهد بود و املاک دیگری را برای این طرح ها ارائه می کنیم.

 

معاون فنی، عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء در کلیه شهرهای کشور پروژه های مختلفی را اجرا کرده گفت: می توانستیم بگوئیم بودجه نداریم و در تحریم هستیم و پروژه ها با تعویق که هر زمان بودجه رسید آغاز می کنیم اما ما به فعالیت هایمان با تمام توان ادامه می دهیم اگر پول نداریم برای اجرای پروژه های عمرانی و در راستای رفاه شهروندان املاک سازمان را با پیمانکاران تهاتر می کنیم.

 

وی بیان کرد: حتی اگر املاک هم نداشتیم ساختمان سازمان منطقه آزاد اروند را می فروختیم تا مشکلات شهر آبادان را در حوزه عمرانی حل کنیم، در خرمشهر عملکرد بهتری داشتیم که نتیجه ضعف دستگاه های اجرایی آبادان است.

 

شمخانی با اشاره به کیفیت مطلوب اجرای پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء در شهر آبادان اضافه کرد: روش جدیدی در کار معابر شهری و فهرست بهاء از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور پیشنهاد شده بود، کیفیتی در این پروژه ها کار شده که مورد نظر و تائید سازمان منطقه آزاد است.

 

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) پیمانکاری خوش نام در سطح کشور است ابراز کرد: اگر اعضای شورای اسلامی شهر آبادان با شیوه و سیستم فنی کار آشنا شوند قطعا به ما کمک خواهند کرد تا مردم توجیح شوند.

 

معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر آبادان اذعان کرد: به عنوان نمایندگان شهری مردم آبادان وظیفه دارید تا ضمن پیگیری و بررسی از طریق موسسه مشاور که چه اقداماتی را بر چه اساسی و مطالعاتی انجام می دهند و آن شیوه کار را به مردم توضیح دهید.

 

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد اروند پروژه های شهرداری آبادان را به روز کرده است یاد آور شد: عددهای پروژه های شهرداری اینک به روز شده و علاوه بر آن نیز 200 میلیارد ریال برای روکش آسفالت معابر مناطق مختلف مشکل دار آبادان را تعریف کرده ایم.

 

پایان پیام/660

نظر شما