شناسهٔ خبر: 45341551 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جام حذفی ایتالیا؛

عصبانیت «زلاتان» کار دست میلان داد/ صعود اینتر به نیمه‌نهایی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اینتر با برتری مقابل آث‌میلان، ضمن فتح دربی «دلامادونینا» به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا صعود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ سه‌شنبه شب در نخستین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، تیم‌های آث‌میلان و اینتر برگزار کننده دربی دلا مادونینا بودند که این بازی تماشایی با برتری دو بر یک و صعود اینتر همراه شد.

دقایق ابتدایی بازی روند متعادلی داشت اما در ادامه اتفاقات جالبی رخ داد.

در دقیقه ۳۱ «زلاتان ابراهیموویچ» پس از کنترل مناسب توپ با ضربه‌ای زمینی و حساب شده، گل نخست بازی را ثبت کرد.

پس از سوت پایان نیمه نخست، «ابراهیموویچ» و «لوکاکو» مهاجمان دو تیم، درگیر شدند و از داور کارت زرد دریافت کردند. این دو بازیکن طی ماه‌های اخیر و در فضای مجازی، اختلافات زیادی با یکدیگر داشته‌اند.

در دقیقه ۵۸ ابراهموویچ مهاجم باتجربه و ۳۹ ساله میلان با خطایی دور از انتظار برای دومین بار کارت زرد دریافت کرد و اخراج شد. همین مساله به طور کلی روند بازی را تغییر داد.

در دقیقه ۷۱ اینتر صاحب پنالتی شد تا لوکاکو کار را به تساوی بکشاند. پس از لحظاتی، داور بازی مصدوم شد و همین امر موجب گردید تا زمان زیادی تلف شود.

در ادامه اینتری‌ها به طور کامل بازی را در اختیار گرفته و حملات زیادی طراحی کردند که «تاتاراسانو» دروازه‌بان میلان با چند واکنش عالی، تیمش را نجات داد.

در ششمین دقیقه از وقت‌های تلف شده، «اریکسن» هافبک دانمارکی تیم اینتر که تنها دقایقی از حضورش در میدان می‌گذشت با ضربه آزاد تماشایی موفق شد گل دوم نراتزوری را به ارمغان آورده و سند صعود تیمش را امضاء کند.

چهارشنبه شب در ادامه دیدارهای این مرحله، آتالانتا با لاتزیو و سپس یوونتوس با اسپال دیدار می‌کنند.

نظر شما