شناسهٔ خبر: 45341480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان:

مردم توقع دارند که پروژه های عمرانی هرچه سریعتر به نتیجه برسد

کعبی با بیان اینکه توقع و انتظار مردم و مسئولان آبادان از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بیش از پروژه های گذشته است گفت: انتظار داریم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) پروژه ها را با کیفیت مطلوب و سرعت عمل بیشتر انجام دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «عبدالله کعبی» شامگاه (سه شنبه ۷ بهمن) در نشست بررسی عملیات اجرایی پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در آبادان اظهار کرد: ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در شهرستان آبادان با توجه به محرومیتی که این منطقه طی سال های گذشته داشته توقع و انتظارات مردم و مسئولان به ویژه اعضای شورای شهر را به نسبت قراردادهای گذشته بیشتر کرده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان، با بیان اینکه در حق مردم آبادان کوتاهی زیادی صورت گرفته است افزود: مسئولان گذشته بسیاری از مسائل و مشکلات این شهرستان را نادیده می‌گرفتند و برخی دیگر منابع مالی جهت ساماندهی مشکلات عمرانی و شهری نداشتند، اکنون با ورود امید بخش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به پروژه های عمرانی انتظار می رود که برنامه ریزی مناسبتری برای حل مشکلات عمرانی و شهری برای رفاه شهروندان داشته باشد.

 

وی با اشاره به روند کند اجرای پروژه اصلاح، زیرسازی، آسفالت و روکش آسفالت معابر شهری آبادان توسط قرارگاه خاتم الانبیاء تصریح کرد: از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) انتظار و خواستاریم تا سرعت عمل بیشتری به انجام پروژه بدهد.

 

کعبی به عملیات زیرسازی و آسفالت معابر آبادان نیز اشاره کرد و ادامه داد: باید در همه برنامه ها و اقدامات بحث اولویت بندی را رعایت کنیم، با توجه به مشکلات و مباحثی که در محدوده شهری اعم از علوانیه و ذوالفقاری و امیرآباد و غیره است ساکنین این مناطق مرتبا به ما مراجعه می کنند و از روند اجرایی پروژه ها گلایه مند هستند.

 

وی بر اهمیت اولویت بندی اجرای پروژه تاکید کرد و گفت: با توجه به مشکلات عدیده ای که در برخی مناطق شهر اعم از علوانیه، ذوالفقاری، امیرآباد و غیره است هرروز شاهد این هستیم که ساکنین این مناطق مرتبا به ما مراجعه می کنند و از روند اجرایی پروژه ها گلایه مند هستند.

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان آبادان با اشاره به بازدید های صورت گرفته از برخی مناطق در حال اسفالت تحت اختیار قرارگاه خاتم الانبیاء عنوان کرد: گلایه ها و نارضایتی مردم این است که عملیات آسفالت بهمنشیر ۱۱ همچنان آغاز نشده قرارگاه در حال آسفالت بهمنشیر ۱۲ است. 

 

وی خاطرنشان کرد: این برای ما باعث افتخار است که در کنار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) باشیم، ما می توانیم دستگاه های خدمات رسان اعم از گاز، آبفا، برق، مخابرات و شهرداری را در راستای کمک به روند اجرایی این پروژه ها موظف کنیم.

 

کعبی بیان کرد: با توجه به فصل زمستان و وجود مشکلات عدیده تردد شهروندان،‌ از قرارگاه خاتم خواستار افزایش اکیپ های اجرایی و ماشین آلات و غیره در نقاط بحرانی هستیم.

 

وی در پایان همچنین به نزدیک شدن به پایان سال اشاره کرد و یاد آور شد: امیدوارم با رفع اشکالات مطرح شده در این جلسه و سرعت بخشی روند پروژه مردم در آستانه سال جدید با رفاه شهری را در تردد خود احساس کنند.

 

پایان پیام/660

نظر شما