شناسهٔ خبر: 45341443 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

به مناسبت فرار رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر؛

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از پیشکسوت ورزش استان تجلیل کرد

حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر و به مناسبت گرامیداشت این ایام با اقبال ذوالفقارنسب پیشکسوت نامدار عرصه ورزش کردستان دیدار و تجلیل کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛ به مناسبت فرار رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و به منظور بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با حضور در منزل "اقبال ذوالفقارنسب" از این کهن کسوت عرصه ورزش شهر سنندج و استان کردستان تجلیل و تقدیر کرد.
جولائی در آئین تجلیل از پیشکسوت ورزشی استان عنوان کرد؛ مو سفیدان عرصه ورزش استان جزو گنجینه های گران بهای ما محسوب می شوند که تجربیات با ارزش خود را بدون هیچ چشم داشتی در اختیار توسعه و پیشرفت ورزش قرار می دهند.
وی استفاده از تجربیات گران مایه این بزرگان را عامل توسعه ورزش دانست افزود؛ از جمله وظایف دستگاه ورزش و جوانان دیدار و حضور در محضر این عزیزان است تا احساس نکنند که از میدان کنار گذاشته شده اند.
گفتنی است؛ اقبال ذوالفقارنسب از جمله پیشکسوتان قدیمی عرصه ورزش در رشته کشتی استان محسوب می شود که مدیریت سازمان تربیت بدنی کردستان و ریاست چند هیات ورزشی استان را نیز در گذشته دور در کارنامه خود دارد و خدمات شایانی را در جهت پیشبرد ورزش استان از خود به یادگار گذاشته است.

نظر شما