شناسهٔ خبر: 45341139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه پلدختر انتقاد کرد؛

نبود نمازخانه در برخی ادارات پلدختر

پلدختر- امام جمعه پلدختر با انتقاد از نبود نمازخانه در برخی ادارات این شهرستان گفت: باید بهترین و پاک‌ترین مکان به این امر اختصاص داده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن موسوی روز سه شنبه در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان پلدختر اظهار داشت: اهمیت جایگاه نماز در قرآن و احادیث و آموزه‌های دینی به ویژه امر به برپایی نماز جماعت مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا ستادی جهت ترویج فرهنگ نماز در کشور تشکیل شده و هرساله اجلاس نماز برگزار می‌شود و مقام معظم رهبری به این مناسبت پیام جدیدی به این اجلاس صادر می‌کنند.

امام جمعه پلدختر، بر ضرورت توجه به اهمیت برپایی نماز جماعت در ادارات شهرستان تاکید کرد و گفت: متأسفانه برخی ادارات شهرستان نماز خانه ندارند که انتظار می‌رود با توجه به اهمیت این فریضه مهم در این ادارات بهترین و پاک‌ترین مکان به این امر اختصاص داده شود.

وی عملکرد دبیر ستاد اقامه نماز در شهرستان پلدختر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: عملکرد این ستاد در فضای مجازی و حقیقی مطلوب است و ادارات و آموزش و پرورش که در این زمینه فعالیت دارند با این ستاد همکاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: نماز جماعت یکی از شعائر مذهبی است که در جامعه اسلامی به آن تاکید فراوان شده و برکات زیادی دارد و همگان موظف به ترویج فرهنگ نماز و ترغیب افراد و خانواده به اقامه این فریضه الهی هستیم.

امام جمعه پلدختر گفت: خوشبختانه، مسئول حوزه علمیه امام رضا (ع) پلدختر در تأمین امام جماعت خوب عمل کردند و در تمام مساجد سطح شهر و روستاهای شهرستان به امامت روحانی به صورت جماعت برگزار می‌شود.

نظر شما