شناسهٔ خبر: 45340598 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محمد عبدالسلام: متجاوز به یمن، نباید انتظار دیپلماسی را داشته باشد

سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد متجاوزان به یمن نباید منتظر دیدار‌های دیپلماتیک باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن دیدار‌های دیپلماتیک با متجاوزان به ملت یمن را رد کرد.

او گفت: آن‌هایی که به یمن تجاوز کرده و کشوره را محاصره کرده اند، شایسته نیست در انتظار دیدار‌های دیپلماتیک در زیر آتش و محاصره باشند؛ بلکه باید انتظار مقابله به مثل را بکشند.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی امروز، سه شنبه هفت مرتبه استان صعده و شش مرتبه نیز استان مأرب یمن را هدف حملات خود قرار دادند.

بر اساس گزارشها، جنگنده‌های سعودی پنج مرتبه منطقه «صرواح» در استان مأرب واقع در مرکز یمن را که محل درگیری ارتش و انصارالله با عناصر ائتلاف سعودی است را بمباران کردند.

منطقه «الظاهر» در استان صعده (در شمال یمن) نیز هفت مرتبه هدف قرار گرفت.

از سوی دیگر نیرو‌های گارد مرزی سعودی نیز به سوی دو غیر نظامی یمنی در منطقه «جرعاء» در استان صعده آتش گشوده و آن‌ها را زخمی کردند. این حملات در حالی انجام گرفته است که هزاران نفر از مردم یمن روز دوشنبه علیه آمریکا و ائتلاف سعودی در مناطق مختلف این کشور تظاهرات بر پا کردند.

بر اساس گزارشها، صد‌ها هزار نفر از مردم صنعاء، پایتخت یمن روز دوشنبه با برگزاری تظاهراتی علیه اقدام آمریکا در تحریم جنبش انصارالله اعلام کردنده بودند که تروریسم واقعی اقدامات آمریکا علیه ملت مظلوم یمن به شمار می‌رود.

همچنین اعتراضاتی مشابه در دیگر شهر‌ها و مناطق مختلف یمن از جمله در عمران، ذمار، إب و صعده برگزار شد و مردم در این تجمع‌ها، تحریم جنبش انصارالله را محکوم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما