شناسهٔ خبر: 45339519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار دزفول:

اشتغال منشا تامین معیشت و امنیت یک جامعه است

فرهمندپور ایجاد کارخانه دوده فام دزفول را در زمینه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی مهم دانست و گفت: یکی از بهترین راه های تامین امنیت در جامعه ایجاد اشتغال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» عصر امروز (سه شنبه ۷ بهمن) در حاشیه بازدید صفرعلی براتلو رئیس مرکز حراست بنیاد مستضعفان کشور، از کارخانه دوده فام دزفول اظهار کرد: شهرستان دزفول دارای ظرفیت‌های صنعتی بسیار ویژه‌‌ای در سطح ملی است از این‌رو با یک همت جمعی باید برای توسعه و پایداری آن‌ها عمل کرد.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول با اشاره به احداث فاز سوم این کارخانه افزود: هدف اصلی تعریف شده برای کارخانه دوده فام تسلط بر  بازار صنعت دوده در بازار داخلی و همچنین منطقه است و در این راستا  تصمیمات و برنامه‌ ریزی‌های جامع و دقیق این کارخانه انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: یکی از اساسی ترین موضوعات تامین امنیت ایجاد اشتغال است و  اشتغال تامین معیشت در ایجاد  امنیت یک جامعه نیز نقش بسزایی دارد  که احداث اینگونه کارخانجات علاوه بر رونق اقتصادی در  زمینه اشتغالزایی نیز تاثیر دارد.

 

فرهمند پور ادامه داد: امیدواریم که با حمایت‌های ملی خط تولید کارخانه کربن بلک را علاوه بر حفظ کردن، توسعه دهیم تا علاوه بر اشتغال‌زایی و توسعه شهرستان دزفول در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید ملی گام برداریم.

 

وی در پایان با اشاره به خدمات بنیاد مستضعفان کشور یاد آور شد: بنیاد مستضعفان  با تدبیر و دور اندیشی امام راحل و تیزبینی مقام معظم رهبری شما گرفته و خوشبختانه خدمات ارزنده ای در این خصوص در کشور توسط این بنیاد انجام گرفته شده است.

 

پایان پیام/589

نظر شما