شناسهٔ خبر: 45339392 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه ملبورن استرالیا:

انقلاب اسلامی ایران تاثیر چشمگیری بر جهان داشته است

حجت الاسلام وحیدی در گفت و گو با اندیشمندان استرالیایی به گوشه هایی از تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر جهانیان و ملت های مسلمان پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا، در گفتگوی تلفنی با اندیشمندان استرالیایی به گوشه هایی از تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر جهانیان پرداخت و ابر از داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) تاثیر چشمگیری بر جهانیان بویژه ملت های مسلمان داشته است.

وی در ضمن ادای احترام به مقام شامخ رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، گفت: امروز انقلاب اسلامی منبع الهام بخش بی نظیری برای ملت های مظلوم و مستضعفین جهان محسوب می شود.

این روحانی استرالیایی با تاکید به این که انقلاب اسلامی در ایران برگرفته از برگ زرین حماسه کربلا و آموزه های نوین اسلامی است، بیان داشت: کربلا حماسه ای است که جامعه را به سوی پیروی از سیره پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت اطهار علیهم السلام، سوق می دهد.

امام جمعه ملبورن استرالیا با اشاره به این که امروز ملت های جهان از عملکرد رهبران خود مایوس هستند، اظهار داشت: حسرت داشتن رهبری مانند امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلام حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای، در دل ملت های جهان وجود دارد.

وی افزود: قدرت های استکباری بویژه آمریکا، اسرائیل و مرتجعین منطقه همواره درصدد تخریب و مخدوش کردن وجهه نظام و انقلاب اسلامی در نگاه جهانیان هستند.

حجت الاسلام وحیدی در آخر سخنان خود از رهبران و اندیشمندان دینی جهان خواست تا فرهنگ همدلی، روحیه رواداری دینی و تقریب بین مذاهب را در جامعه خود ترویج دهند تا از شر متعصبان و افراط گرایانه در امان باشند./988/

نظر شما