شناسهٔ خبر: 45339330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه ابرکوه :

امام خمینی (ره) روحیه استکبارستیزی را برای ملت جهان به ارمغان آورد

یزد – ایرنا – امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه دهه فجر نیز تجسم اراده ملت به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی است، گفت: امام خمینی (ره) استکبارستیزی، استقلال وآزادی را برای تنها برای ملت ایران که برای ملت جهان به ارمغان آورد .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر سه‌‍‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر اظهارکرد: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران است که ما را از گذشته جدا کرد و آینده دیگر را مقابل روی کشور قرار داد.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: امسال شیوه اجرایی برنامه های دهه فجر برای پیشگیری از ابتلای مردم به بیماری کووید ۱۹متفاوت از سال های قبل با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و رسانه های گروهی برگزار می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه افزود: ملت در قالب مردم سالاری دینی بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی خود ایستادند و دسیسه های روزانه دشمن را طی ۴۲سال پس از گذشت پیروزی انقلاب ، خنثی کردند .

حسینی اضافه کرد: به لطف خدا ، نهال مقدّسی که در بهمن سال ۱۳۵۷ روئید ، اکنون با هدایت خداوند متعال و به رهبری ولایت فقیه انقلاب ، بالیده و اکنون به درختی تناور تبدیل شده  و بر کل منطقه سایه گسترانده است .

اولویت اجرای برنامه های دهه فجر حفظ سلامت مردم است

سرپرست فرمانداری ابرکوه هم دراین نشست گفت: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ و تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با این بیماری ، اولویت بر حفظ سلامت مردم و بر غیرتجمعی بودن آیین های دهه مبارک فجر است .

محمد حسین امامی با گرامیداشت یاد خاطره امام خمینی (ره) وشهدا ، افزود: برخی ازبرنامه های ایام دهه فجر در فضای مجازی وبهره گیری از این بستر  مبتنی برخلاقیت وبه صورت غیرحضوری برگزار می شود .

وی خاطر نشان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر آیین های این ایام ۱۵ کارگروه در ابرکوه تشکیل شده است و برنامه ریزی برای برگزاری آیین های ویژه دهه مبارک فجر با مشارکت قشرهای مختلف مردم با توجه به شرایط موجود دنبال می شود.

دراین نشست در خصوص برگزاری رژه موتوری ، نواخته شدن زنگ انقلاب به صورت فیزیکی و نیز سامانه شاد ، عطرافشانی قبور مطهر شهدا ، برگزاری  یادواره  ۲۸۵شهید، برگزاری مسابقات فرهنگی ، ورزشی در مساجد با رعایت دستور العمل های بهداشتی و دیگر برنامه های شاخص دهه فجر بحث و تبادل نظر شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

نظر شما