شناسهٔ خبر: 45339160 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تخفیف خرید بلیت قطار به متولدان ۱۲ تا ۲۲ بهمن در قالب طرح رهپویان

شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح تسهیلات ویژه سفر خود را برای متولدان این ایام با عنوان «رهپویان فجر ۹۹» اجرا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رجا، معاون اجرایی این شرکت گفت: رجا به عنوان بزرگترین شرکت خدمات مسافری ریلی کشور و پیشرو در ارائه خدمات نوین به مسافران، در راستای بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در نظر دارد در بازه زمانی ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه سال جاری، مصادف با ایام دهه مبارک فجر، تسهیلات سفر را برای هموطنان عزیز با عنوان رهپویان فجر ارائه کند.

رضا عصاری افزود: در قالب این طرح، ۳۰ درصد تخفیف برای متولدان ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ و ۲۰ درصد تخفیف به متولدان ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه سال‌های پس از ۱۳۵۷ که قصد سفر در بازه حرکتی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری را دارند، ارائه می‌شود.

وی گفت: تخفیفات مزبور بدون هیچ گونه مراحل اداری و بدون محدودیت مسیر تنها به شرط وجود ظرفیت فروش در سامانه آنلاین فروش بلیت، انجام می‌شود.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند از طریق سایت رجا به نشانی www.raja.ir و دفاتر مجاز فروش بلیت قطار اقدام به خرید بلیت کنند.

وی در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای رجا اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی را در راستای سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از: کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یک بار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و … آغاز و اجرایی کرده است.

نظر شما