شناسهٔ خبر: 45339018 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت الاسلام و المسلمين ادياني:

تجلي وحدت و حركت در تراز انقلاب اسلامي از مولفه هاي خنثي سازي دسيسه هاي دشمن

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا از انقلاب اسلامي گفت:‌ تجلي وحدت و حركت در تراز انقلاب اسلامي از مولفه هاي خنثي سازي دسيسه هاي دشمن در عرصه هاي پرافتخار انقلاب اسلامي ايران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام و المسلمين دكتر "عليرضا ادياني" در جمع كاركنان فرماندهي انتظامي استان مركزي بيان داشت: انقلاب اسلامي ايران، تجلي عدالت خواهي و صلاي آزادي و استقلالي بود كه با رهبري مردي فرزانه از ديار استان مركزي، در عرصه جهاني تبلور يافت.

وي اظهار داشت:‌ آغاز انقلاب اسلامي ايران، پايان استبداد و سلطه طاغوتيان و آغاز خودباوري ملت و اتكاء به قدرت لايزال الهي و اعتماد به ملتي ولايت مدار بود كه اينك بعد از گذشته چهار دهه به عنوان الگويي از استقلال، آزادي و توسعه بر محور معنويت توانسته است با اتكاء بر آموزه هاي ديني و رهبري فردي الهي و نيروي عظيم مردمي فراروي ملت هاي آزاديخواه در مسير عزت و اقتدار پيشگام باشد.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي، شكرگزاري از نعمت هاي الهي را يكي از راه هاي طلب عنايات حضرت حق خواند و گفت:‌ زماني كه تمامي دنيا هر گونه فعاليت و پيشرفت خود را تنها وابسته به حمايت هاي غرب و شرق مي دانستند،‌ انقلاب اسلامي ايران اتفاقي مبارك در عرصه جهاني بود كه توانست به مدد دانش،‌تخصص و تعهد جوانان برومند خود و در سايه حمايت داهيانه امام راحل(ره) و هدايت حكيمانه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در عرصه هاي مختلف درخشش و پيشرفتي چشمگير داشته باشد.

وي به برخي از راهبردهاي دشمنان اسلام در القاء باورهاي ناصحيح جدايي دين از سياست اشاره داشت و افزود:‌ ايجاد انحراف در باورها و ارزش هاي ديني همواره از سوي بدخواهان و دنياپرستان از صدر اسلام وجود داشته است و با تعمقي در تاريخ اسلام مي توان همواره از شاخصه بصيرت ديني به عنوان مولفه اي كارآمد در برابر اين پليدها پند گرفت و در طي مسير حق، بدان تجهيز شد.

حجت الاسلام و المسلمين ادياني در ادامه از امنيت به عنوان يكي از مهم ترين بسترهاي رشد و شكوفايي در يك جامعه ياد كرد و گفت:‌ نيروي انتظامي به عنوان يكي از مهم ترين شاخصه هاي تحقق امنيت پايدار در ايران اسلامي است كه اين امنيت،‌رهيافتي از تلاش گري ها و ايثارگري هاي كاركنان اين نيروي خدوم و مردمي است.

وي خدمت در نيروي انتظامي با نيت الهي را يك جهاد خواند و گفت: كاركنان ناجا در هر موقعيت شغلي و مكاني كه در عرصه خدمت به مردم در يك نظام اسلامي و در سايه فرماندهي رهبري ديني و فرزانه در حال انجام مسئوليت مي باشند،‌همواره بايد شكرگزار اين نعمت الهي باشند و بي شك خدمت در تامين امنيت در يك جامعه اسلامي،‌ افتخاري بزرگ براي هر فرد مسلمان است.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي تصريح كرد:‌ يكي از برنامه ريزي ها و سرمايه گذاري هاي بزرگ دشمنان اسلام و اين مرز بوم،‌ ايجاد ناامني و برهم زدن آرامش مردم اين ديار پر افتخار است كه همواره در تمامي دوران انقلاب با تجلي وحدت و حركت در تراز انقلاب اسلامي، اين توطئه ها نقش بر آب شده است.

حجت الاسلام و المسلمين ادياني در پايان خاطر نشان كرد:‌ بخش اعظمي از امنيت در ايران اسلامي مديون كاركنان ناجاست و اين جانب به عنوان يك روحاني همواره قدردان اين ايثارگري ها خواهم بود.

نظر شما