شناسهٔ خبر: 45339008 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گام بلند ذوب‌آهن برای کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ والیبال زنان

تهران- ایرنا- تیم ذوب‌آهن اصفهان با شکست پیکان تهران گام بلندی برای کسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان برداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روز نخست هفته پایانی مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر والیبال زنان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (سه‌شنبه) با ۲ دیدار در سالن فدراسیون پیگیری شد.

در دومین مسابقه امروز تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران که برای مقام نایب قهرمانی با هم رقابت دارند، به مصاف هم رفتند و شاگردان فریبا صادقی با شکست سه بر یک حریف تهرانی گام بزرگی برای دستیابی به این عنوان برداشتند.

تیم پیکان در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۷ و ۳۰ بر ۲۸ مغلوب ذوبی‌ها شد تا سومین شکست مرحله نهایی خود را تجربه کند.

ذوب آهن با کسب این پیروزی، سومین برد خود در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال زنان را به دست آورد و با ۹ امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماند تا روز پنج‌شنبه در مصاف با شهرداری قزوین، آخرین تلاش خود را برای حفظ این جایگاه و کسب مقام نایب قهرمانی انجام دهد.

پیکان نیز در آخرین روز لیگ برتر زنان به مصاف سایپا قهرمان این رقابت‌ها خواهد رفت و نتیجه این مسابقه در قهرمانی نارنجی پوشان نقشی ندارد، اما پیروزی در آخرین دیدار، نمایشی از اقتدار آنان خواهد بود که بدون شکست و با ۱۲ برد متوالی، مسابقات را به پایان ببرند.

در نخستین مسابقه امروز تیم سایپا تهران سه بر صفر شهرداری قزوین را شکست داد و قهرمانی خود در لیگ برتر والیبال زنان را یک روز مانده به پایان این رقابت‌ها قطعی کرد.

روز پنج شنبه نهم بهمن‌ماه، آخرین روز لیگ برتر والیبال زنان با ۲ دیدار پیگیری خواهد شد تا پرونده این رقابت‌ها بسته شود.

نظر شما