شناسهٔ خبر: 45338935 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

بازیگرانی که در دنیای واقعی آدم کشته اند!

باشگاه خبرنگاران

مهم نیست که بازیگران در یک فیلم سینمایی نقش قاتل را بازی کنند یا خیر، اما گاهی آن‌ها در دنیای واقعی خواسته یا ناخواسته جان افرادی را می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

به نقل از اسکرین رنت، در صنعت سرگرمی آمریکای شمالی گاهی مشاهیر برجسته مرتکب و متهم به جرائمی جدی و غیر قابل چشم پوشی می‌شوند که شهرت آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بیل کازبی آر. کلی، وینس نیل از جمله این افراد مشهور هستند.

در حالی که جرائم دیگر مثل نوشیدن مشروبات الکلی و تعرض‌های جنسی جرائم خیلی مهمی هستند، اما هیچ چیز به اندازه قتل دردسر ساز نیست. او. جی. سیمپسون یکی از مشهور‌ترین دادگاه‌های قتل را داشت و محاکمه او در دهه نود میلادی به دادگاه قرن مشهور شد. البته او در این دادگاه هرگز محکوم نشد.

در اینجا بازیگرانی را می‌بینید که مرتکب قتل شده اند.

کیتلین جنر

بازیگرانی که آدم کشته اند!
کیتلین جنر، قهرمان سابق المپیک سال ۲۰۱۵ در بزرگراهی در مالیبو کالیفرنیا به چند ماشین دیگر برخورد می‌کند و باعث می‌شود چند ماشین دیگر هم با یکدیگر تصادف کنند. در این تصادف زجیره‌ای فردی ۶۹ ساله کشته می‌شود و خانواده اش بر علیه جنر شکایت می‌کنند.

سلمان خان

بازیگرانی که آدم کشته اند!
در سال ۲۰۰۲ سلمان خان، ستاره سرشناس فیلم‌های بالیوود، در هنگام رانندگی و منحرف شدن به پیاده رو، یک بی خانمان را می‌کشد و به چند نفر دیگر نیز آسیب می‌زند. راننده سلمان خان مدعی می‌شود که در شب حادثه او راننده بوده، اما این ادعا رد و سلمان خان به ۵ سال زندان محکوم شد. او پیش از آن هم به شکار غیرقانونی متهم شده بود که البته در این پرونده تبرئه شد.

ماکیل جیس

بازیگرانی که آدم کشته اند!
او که برای بازی در سریال تلویزیونی «محافظ» شناخته می‌شود در آوریل سال ۲۰۱۴ به قتل همسرش متهم و دستگیر شد. بر خلاف دیگر جرائمی که بازیگران به شیوه‌های مختلف از آن قسر در می‌روند، او به سزای اعمالش رسید و به ۴۰ سال زندان محکوم شد.

فلیسیا پیرسون

بازیگرانی که آدم کشته اند!
پیرسون که از کودکی با مشکلات خانوادگی دست و پنجه نرم می‌کرده است، برای بازی در سریال «وایر» شناخته می‌شود. او پیش از آنکه برای بازی در سریال‌های تلویزیونی به شهرت برسد برای شلیک و کشتن یک نفر شش و سال و نیم در زندان به سر می‌برد. در سال ۲۰۰۸ اتهاماتی در زمینه مواد مخدر به وی زده شد و او به ۷ سال حبس تعلیقی محکوم شد.

لیلو برانکاتو

بازیگرانی که آدم کشته اند!
برانکاتو سال ۲۰۰۵ به جرم مشارکت در قتل یک افسر پلیس در حین سرقت از یک خانه و حمل مواد مخدر دستگیر شد. او به همراه شخصی دیگر که او را در این سرقت همراهی می‌کرد با پلیس درگیر می‌شوند و با شلیک گلوله به زندگی او پایان می‌دهند. او در این قتل مقصر شناخته نمی‌شود، اما به جرم سرقت مسلحانه نزدیک به ۱۰ سال در زندان به سر برد. او در سال ۲۰۱۳ از زندان آزاد شد.

امی لوکین

بازیگرانی که آدم کشته اند!
این بازیگر که در دهه ۹۰ میلادی فعالیت می‌کرد، بعد از ازدواج تصمیم گرفت از بازیگری خداحافظی کند. بعد از تحقیقات مشخص شد که او ۲۰ مایل بیشتر از سرعت مجاز رانندگی می‌کرده و همینطور میزان الکل در خون سه برابر میزان قانونی بود. او به خاطر این قتل با تخفیف دو ساله، سه سال به زندان محکوم می‌شود.

چارلز داتون

بازیگرانی که آدم کشته اند!
او که در سریال‌ها و فیلم‌های بیشماری از جمله «بیگانه ۳» و «ذهن‌های جنایتکار» بازی کرده است، در سن ۱۷ سالگی در یک درگیری خیابانی یک نفر را به ضرب چاقو کشت. البته او مدعی شد که اول مقتول به سمت وی حمله کرده است. اما در هر صورت سرانجام مقصر شناخته و به هفت سال حبس محکوم شد. او بعد از آزادی هم دوباره به دلیل حمل سلاح مرگبار دوباره راهی زندان شد. او در زندان به صورت تصادقی یک کتاب در مورد نمایشنامه می‌خواند و همین باعث علاقه او به بازیگری می‌شود.

لین گاریسون

بازیگرانی که آدم کشته اند!
او که به خاطر بازی در سریال «فرار از زندان» شناخته می‌شود، سال ۲۰۰۶ حین رانندگی یک با یک جوان ۱۷ ساله تصادف می‌کند. او به ۳ سال زندان محکوم می‌شود.

متیو برودریک

بازیگرانی که آدم کشته اند!
این بازیگر هنگامی که در حال رانندگی در ایرلند شمالی بود، از روبرو با یک اتومبیل دیگر تصادف می‌کند که در این حادثه دو سرنشین اتومبیل که مادر و دختر بودند، کشته می‌شوند. در حالی که او می‌توانست برای این جرم به ۵ سال زندان محکوم شود!

او مدتی پیش تصمیم داشت با خانواده دو نفره ای که در حادثه تصادف به قتل رسیدند، ملاقات کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
اولین فیلم از لحظه خاکسپاری مهرداد میناوند/ زجه های مادری که دل سنگ را آب کرد عکس دیده نشده از پسر داغ دار مهرداد میناوند + عکس های جدید و بیوگرافی آریا میناوند فوری: حال علی انصاریان وخیم شد/ آخرین خبر از وضعیت علی انصاریان از زبان دکترش آخرین صحبت های مهرداد میناوند قبل از فوت + فیلم غم انگیز زمان واریز یارانه اعلام شد قیمت طلا صعودی شد / طلا دوباره گران شد!+جدول قیمت خودرو همه را شوکه کرد/پیش بینی جدید از کاهش قیمت خودرو+جدول قیمت پسر بمی پدرش را با چاقو به قتل رساند!+ جزئیات مهم وضعیت بورس امروز چگونه است؟+جدول

برچسب‌ها:

نظر شما