شناسهٔ خبر: 45338910 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پرسپولیس| گزینه های مورد نظر یحیی برای تقویت خط دفاعی یکی از برنامه های فوتبالی و اطلاعیه فدراسیون درباره کدهای اخلاقی جلسه علی‌نژاد با دبیر و مدیرعامل باشگاه استقلال در وزارت ورزش/ دبیر: از ادامه تیم‌داری استقلال استقبال می‌کنیم عضو هیئت مدیره پرسپولیس: دنبال حل مشکل مالی هستیم+ویدئو فوتبال ایران | برگزاری اولین جلسه هئیت مدیره جدید پرسپولیس

صاحب‌خبر -

شفقنا – یحیی گل محمدی چند گزینه را برای تقویت خط دفاعی در نظر دارد و باید دید که آیا باشگاه توان برآورده کردن خواسته های او را دارد یا نه.

به گزارش شفقنا ورزشی، سرانجام مشکلی که برای پرسپولیس پیش بینی می شد اتفاق افتاد. بعد از جدایی شجاع خلیل زاده نسبت به تقویت خط دفاعی هشدار داده شد اما باشگاه نتوانست با گزینه های مورد نظر گل محمدی به توافق برسد.

سرخ پوشان امیدوار بودند که حداقل تا نیم فصل با کنعانی زاده گان و سید جلال ادامه دهند اما از بخت بد تیم هر دو بازیکن در دیدار قبلی برابر فولاد مصدوم شدند تا پرسپولیس بدون دو مدافع آخر خود برابر آلومینیوم به میدان رود و در نهایت هم نخستین شکست خود را تجربه کند.

این پرسپولیس حتما به تقویت خط دفاعی خود نیاز دارد. باتوجه به اینکه جذب بازیکن خارجی ممنوع است گزینه های پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی بسیار کم هستند. در این گزینه به چند بازیکنی که در دسترس هستند و پرسپولیس امیدوار به جذب آنها است می پردازیم:

مرتضی پور علی گنجی

مدتها است که پرسپولیس این مدافع ملی پوش را مد نظر دارد و بدون شک بهترین و ایدآل ترین گزینه برای جایگزینی شجاع خلیل زاده است. پور علی گنجی سابقه حضور در تیم های پایه پرسپولیس را دارد و به نظر می رسد که در صورت بازگشت به فوتبال ایران دوست دارد که با پیراهن سرخ پوشان به میدان رود

او پیش از این سابقه کار کردن با یحیی گل محمدی را در نفت تهران دارد و برانکو هم او را در فهرست خرید قرار داد اما این بازیکن ترجیح داد که به فوتبال ایران برنگردد. پور علی گنجی دوباره راهی فوتبال چین شده است. جذب این بازیکن در شرایط کنونی بسیار سخت است مگر اینکه تیم چینی او را در فهرست مازاد قرار دهد.

ایمان سلیمی

به نظر می رسد که در دسترس ترین گزینه برای تقویت خط دفاعی پرسپولیس است. او با تراکتور سازی قرارداد دارد اما در فصل جاری قراردادش را فسخ کرده است و تنها در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می تواند تیم را ترک کند.

سلیمی در فهرست تابستانی پرسپولیس قرار داشت اما تیم تبریزی اجازه این انتقال را نداد. باتوجه به اینکه تراکتور رابطه خوبی با پرسپولیس ندارد بسیار بعید است که مدیر عامل باشگاه تبریزی اجازه این انتقال را بدهد.

سیاوش یزدانی

گزینه دیگری که این روزها بحث انتقال او به پرسپولیس به گوش می رسد یزدانی است که در استقلال بسیار بدشانس بوده است. او در آبی پوشان مدافع همیشه مصدوم است و اکنون که شرایط بازی را دارد در فهرست فکری جای ندارد.

این احتمال زیاد است که یزدانی در فهرست فروش استقلال قرار گیرد و در این صورت اگر یحیی چراغ سبز نشان دهد شاید مانند نادری تصمیم به تغییر رنگ گیرد.

فرشاد فرجی

از نگاه شفقنا ورزشی شاید گزینه مورد علاقه پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی فرجی باشد.  او در تابستان هم در فهرست یحیی قرار داشت اما باشگاه شهر خودرو و رحمتی اجازه این جدایی را ندادند.

باتوجه به اینکه شهر خودرو در فصل جاری شانس بسیار کمی برای کسب عنوان قهرمانی دارد و تیم نتوانسته نتایج خوبی به دست آورد بعید نیست که چند بازیکن کلیدی تیم را ترک کنند. اصرار فرجی به جدایی و کار کردن دوباره به گل محمدی می تواند او را به پرسپولیس نزدیک کند.

منبع: شفقنا ورزشی

خبرهای داغ دیگر:

یکی از برنامه های فوتبالی و اطلاعیه فدراسیون درباره کدهای اخلاقی

جلسه علی‌نژاد با دبیر و مدیرعامل باشگاه استقلال در وزارت ورزش/ دبیر: از ادامه تیم‌داری استقلال استقبال می‌کنیم

عضو هیئت مدیره پرسپولیس: دنبال حل مشکل مالی هستیم+ویدئو

فوتبال ایران | برگزاری اولین جلسه هئیت مدیره جدید پرسپولیس

 

نظر شما