شناسهٔ خبر: 45338739 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گرت بیل مانع انتقال ستاره بزرگ به رئال مادرید!

رئال مادرید در سال 2017 فرصت جذب کیلیان امباپه را از دست داده است.

صاحب‌خبر -


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در سالهای اخیر علاقه زیادی به جذب کیلیان امباپه نشان داده و تقریبا هر سال شایعاتی در مورد این انتقال مطرح شده است. اما نشریه آ.اس امروز در گزارشی مدعی شد در سال 2017 رئال مادرید فرصت خوبی برای خرید این ستاره فرانسوی داشته، اما عدم تمایل گرت بیل به دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد منچستریونایتد مانع رقم خوردن این انتقال شده است.

 

 

شیاطین سرخ در تابستان سال 2017 تلاش زیادی برای جذب گرت بیل انجام دادند و حتی ژوزه مورینیو، سرمربی وقت یونایتد پیش از تقابل دو تیم در سوپرکاپ روپا به خود گرت بیل گفت که اگر خواهان آمدن به اولدترافورد هستی، باید خودت رسما این موضوع را اعلام کرده و در واقع در رقم خوردن این انتقال کمک کنی. اما ستاره ولزی تمایلی به انجام این کار نشان نداد و در نهایت پروسه رفتن او به یونایتد منتفی شد.

 

اگر این انتقال انجام می شد، رئال مادرید از منابع مالی کافی برای خرید کیلیان امباپه برخوردار شده و او را جذب می کرد. اما فلورنتینو پرز در نهایت نتوانست رقم مورد نظر را جور کند و کیلیان امباپه با انتقالی 180 میلیون یورویی راهی پاری سن ژرمن شد. قرارداد این ستاره فرانسوی دو سال دیگر به اتمام می رسد و رئال مادرید قصد دارد در تابستان پیش رو جدی تر از همیشه برای خرید کیلیان امباپه اقدام کند.

نظر شما