شناسهٔ خبر: 45338453 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آئین کلنگ‌زنی ساخت 2 مدرسه خیرساز در بخش سندرک

آئین کلنگ‌زنی ساخت 2 مدرسه خیرساز و پروژه شصت و دوم شرکت میهن در فضاهای آموزشی و ورزشی بخش سندرک کلید خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، آئین کلنگ‌زنی دو  مدرسه ابتدایی سه کلاسه گروه تجاری میهن به‌عنوان بانی خیر در دو روستای شگز و درجگ بخش سندرک برگزار شد.

محمد مرادی معاون نوسازی مدارس هرمزگان گفت: این مدارس در ۱۴۳ مترمربع احداث خواهد شد که محوطه‌سازی و سرویس بهداشتی مدارس سهم اعتبارات ملی و مشارکتی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان خواهد بود.

در ادامه علی تاتلاری معاون اجتماعی گروه صنعتی میهن گفت: این مدارس به اسم فرزندان میهن ساخته می‌شوند و دوست داریم این کودکان در آینده نزدیک در گروه صنعتی میهن به کارگیری و امورات این کارخانجات را اداره کنند.

 وی افزود: گروه صنعتی میهن ۶۰ مدرسه در ۸ استان کشور در دست اجرا دارد که پروژه ۶۱ و ۶۲ میهن در بخش سندرک استان هرمزگان ساخته می‌شوند.

معاون اجتماعی گروه صنعتی میهن ادامه داد: شرکت بستنی میهن، تجهیزات آموزشی کیت آزمایشگاهی میکروسکوپ و لوازم ورزشی را  در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد داد.

سپس رضا شمس‌الدینی رئیس اداره آموزش و پرورش سندرک در گفت: در ۳ سال اخیر ۱۰ مدرسه مشارکتی در بخش سندرک احداث که در این بین سه سالن ورزشی به مقیاس ۷۰۰ متر مربع دو نمازخانه ۶ مورد دیوارکشی و توسعه فضای آموزشی برای استفاده بیش از ۳۰۰ نفر دانش آموز ساخته شده است.

بخش سندرک دارای سه دهستان و بیش از پنج هزار نفر دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

انتهای پیام/88057

نظر شما