شناسهٔ خبر: 45338384 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

مسکن و شهرسازی همدان در تحویل مسکن مهر کوتاهی می‌کند

صاحب‌خبر -


همدان - خبرنگار کیهان:
رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان با اظهار گلایه از کم‌کاری مسکن و شهرسازی در تحویل مساکن مهر، گفت: مسکن و شهرسازی باید هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف این موضوع اقدام کند تا شهروندان از بلاتکلیفی خارج شوند.
حمید بادامی‌نجات با اشاره به اینکه پس از چندین سال سکونت شهروندان در مسکن مهر اما مسکن و شهرسازی این پروژه را تحویل شهرداری نداده است، افزود: مسکن و شهرسازی باید نواقص کار را برطرف و به شهرداری تحویل دهد تا بر اساس وظایفی که دارد به مساکن مهر خدمات‌رسانی کند.
وی عنوان کرد: شورای شهر و شهرداری همدان وظیفه خود می‌داند که به همشهریان در این نقاط نیز خدمات‌رسانی کند اما به‌دلیل اینکه این مساکن به شهرداری تحویل داده نشده است امکان خدمت‌رسانی نیست.
رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان با بیان اینکه شهروندان ساکن در مسکن‌های مهر هزینه‌های خود را پرداخت کرده و به صورت قانونی در این مناطق سکونت دارند یادآور شد: این افراد باید از خدمات شهری در این مناطق بهره‌مند شوند اما بخش زیادی از عدم دریافت خدمات به مسکن و شهرسازی
بازمی‌گردد.
وی درخصوص نارضایتی شهروندان ساکن در کوی فردوس و گلستان، گفت: روزانه شاهد مراجعه افراد به شورای شهر هستیم و شورا و شهرداری توانایی کمک به آنها را ندارد و از طرفی هم مسکن و شهرسازی کاری نمی‌کند.

نظر شما