شناسهٔ خبر: 45338243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای رفع مشکلات نایسر وارد عمل شود

سنندج- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ناحیه منفصل شهری نایسر دارای مشکلات زیرساختی فراوانی است و انتظار داریم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منطقه ورود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در نشست با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار کرد: معتقدیم که تلاش مسئولان استانی و توجه ویژه مسئولان کشوری زمینه‌ساز اتفاقات خوب در استان خواهد بود.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بانی اقدامات بزرگی در کشور بوده است و انتظار داریم برای رفع مشکلات زیرساختی و معیشتی ناحیه منفصل شهری نایسر ورودی جدی کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: اقداماتی که در دو حوزه اشتغال و ساخت مسکن به برکت ایام دهه فجر و خصوصاً میلاد حضرت زهرا شروع شده را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: طرح‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ایجاد اشتغال پایدار کولبران شایسته تقدیر است و دغدغه بسیاری از مرزنشینان را برطرف می‌کند.

وی اظهار کرد: مردم ولایت مدار و مرزدار کردستان با نجابتی مثال زدنی همواره قدردان خدمات نظام اسلامی بوده‌اند و امیدواریم مسئولان استانی و کشوری با همتی مضاعف برای خدمت به مردمان این دیار تلاش کنند.

نظر شما