شناسهٔ خبر: 45338104 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

داوید دخیا: می خواهم یکی از رهبران یونایتد باشم

داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد به دنبال فتح لیگ برتر در فصل جاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا روزهای سخت ماه های قبل را فراموش کرده و اخیرا دوباره به دروازه بان قابل اطمینانی تبدیل شده است. منچستریونایتد در حال حاضر یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر محیوب می شود و داوید دخیا مدعی شد آنها با تمام توان از کوچک ترین شانس های خود نیز برای کسب موفقیت استفاده خواهند کرد.

 

 

داوید دخیا گفت: |من سعی می کنم یکی از رهبران ترکیب یونایتد باشم. من مدت هاست اینجا هستم و بازی های زیادی انجام داده ام، پس ممکن است بازیکنان های جوان به من نگاه کنند. فکر می کنم مهمترین موضوع این است که با تلاش برای کمک به تیم، تجربه خود را در زمین و بازی ها نشان دهید.

 

من سعی می کنم عکس العملی های درخشان داشته و همچنین سخت تمرین کنم. تمرین بسیار مهم است و همیشه باید با تمام توان در تمرینات حاضر شوید. من در لباس منچستریونایتد تجربه کسب عناوین و جام های بزرگ را دارم. من می دانم احساس برنده شدن چگونه است، امسال فرصت کسب یک جام را داریم و نمی توانیم موقعیت های بزرگ را از دست بدهیم. اگر کوچک ترین شانس هم وجود داشته باشد، باید به دنبال آن رفته و تا آخرین بازی برای قهرمانی مبارزه کنیم. من سعی می کنم به نوجوانان جوان توصیه هایی داشته کنم و در تمام تمرینات و مسابقات با 100 درصد توان حضور یابم تا به آنها نشان دهم باید با تمام وجود برای کسب موفقیت مبارزه کرد."

نظر شما