شناسهٔ خبر: 45338041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از مجموعه ورزشی شهدای اسلام‌شهر

پریچهره: ورود بخش خصوصی به بدنه ورزش می‌تواند موجب تأثیرات مثبت در پیشبرد ورزش کشور شود

در بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از مجموعه شهدای و اسلام‌شهر در راستای چگونگی واگذاری این مجموعه در قالب مقررات قانونی تاکید شد که حضور بخش خصوصی با زیرساخت‌های اقتصادی مناسب، باعث رشد ورزش خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در جریان این بازدید که امروز(سه شنبه) با حضور نیک خو مشاور مدیرکل ورزش و جوانان استان، پیام نظر رئیس اداره ورزش و جوانان اسلام‌شهر، قاسمی نژاد رئیس اداره فنی و مهندسی و حسین رحیمی پور سرپرست روابط عمومی اداره کل صورت گرفت، مقرر شد در چارچوب مقررات قانونی این مجموعه به بخش خصوصی واگذار شود تا با سرمایه‌گذاری این بخش، در بحث نگهداری و ساخت فاز دو مجموعه اقدامات لازم صورت پذیرد.
پریچهره در این بازدید ضمن تاکید بر حضور بخش خصوصی گفت: اسلام‌شهر پتانسیل خوبی در امر ورزش و قهرمان‌پروری در رشته‌های گوناگون دارد و با توجه به بومی بودن مجموعه و اهمیت قائل شدن به جوانان این شهرستان، روزهای خوبی را می‌توان برای اسلام‌شهر تصور کرد.
مدیرکل ورزش جوانان استان تهران افزود: ما باید حضور بخش خصوصی مستقل و دارای زیرساخت‌های اقتصادی را به فال نیک بگیریم و از آن حمایت کنیم تا حضور دیگر سرمایه‌گذاران را در عرصه ورزش استان تهران را پایه ریزی نماییم. امیدوارم تا در روزهای آینده مراحل ابتدایی واگذاری این مجموعه صورت گیرد و اداره کل هم کمک می‌کند تا این مهم هرچه سریع‌تر انجام شود.
وی همچنین از تعامل و همکاری اداره ورزش و جوانان اسلام‌شهر در ایجاد رابطه با بخش خصوصی تشکر و ابراز امیدواری کرد که با حضور بخش خصوصی در ورزش، شاهد اتفاقات بهتری در عرصه ورزش و جوانان استان تهران باشیم.

نظر شما