شناسهٔ خبر: 45336801 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سولسشر: لمپارد نیازی به ترحم ندارد!

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در مورد اخراج فرانک لمپارد از چلسی صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اخراج فرانک لمپارد از چلسی این هفته فوتبال انگلیس را تحت الشعاع قرار داده و بسیاری از سرمربیان از جمله ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا در این رابطه صحبت کرده اند. اوله گونار سولسشر نیز مدعی شد لمپارد نیازی به دلسوزی ندارد و به زودی به عرصه مربیگری باز خواهد گشت.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "آنچه من به طور قطع می دانم این است که لمپارد نمی خواهد هیچ یک از ما برای او دلسوزی و ترحم کنیم. من از شخصیت و روحیه مطلع بوده و مطمئن هستم لمپارد دوباره باز خواهد گشت و در عرصه مربیگری عملکرد درخشانی خواهد داشت.

 

 

چندی پیش چلسی در صدر جدول لیگ برتر بود و این اولین دوره افت زیر نظر لمپارد است، بنابراین من کمی از این تصمیم تعجب کردم. البته وظیفه من نیست که در مورد آنچه در چلسی اتفاق افتاده اظهار نظر کنم.

 

اما در مورد عملکرد یونایتد، ما می دانستیم که روزهای کوتاهی وجود دارد که ممکن است دچار افت شویم، اما ما باید از نظر ذهنی قوی باقی بمانیم. کار مدیران بسیار قوی و باثبات بوده و من بایت این ارتباط خوب و صادقانه تشکر می کنم. می دانستیم که دوره های سخت و ناگهانی خواهیم داشت و مدیران باشگاه قدرتمند ظاهر شدند. من از سوی باشگاه به خوبی حمایت شده ام و از آنها بسیار ممنونم، زیرا ما دو یا سه دور بد را پشت سر گذاشتیم.

 

البته ما به خاطر نتایج اخیر جوگیر و هیجان زده نمی شویم. دو تیمی که در دو فصل گذشته در لیگ برتر قهرمان شدند فوق العاده بوده اند. ما می دانیم که این فقط شروع کار است، ما می خواهیم تیمی رقابت طلب بوده و به پیشرفت خود ادامه دهیم."

نظر شما