شناسهٔ خبر: 45336669 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ابراز رضایت نصرالله سجادی از وضعیت امیدوار کننده تیم ایران برای المپیک توکیو

جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک به ریاست مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با محوریت بررسی آخرین وضعیت فدراسیون‌های شمشیربازی، وزنه برداری و تیراندازی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از  وزارت ورزش و جوانان، جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک به ریاست مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و با حضور سیدرضا صالحی امیری رییس و کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک، مهدی علی‌نژاد، عبدالحمید احمدی، ژاله فرامرزیان و مهین فرهادی‌زاد معاونان وزیر ورزش و جوانان و کاوه احمدی، علیرضا خسروی، علی رغبتی و فرشید طهماسبی مدیران کل ستادی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مجمع آخرین وضعیت فدراسیون‌های شمشیربازی، وزنه برداری و تیراندازی با حضور فضل الله باقرزاده، علی مرادی و علی دادگر روسای این فدراسیون‌ها به همراه دبیران و سرمربیان تیم‌های ملی این رشته‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
نصراللهنگوی ستاد عالی بازی های المپیک وضعیت کنونی را برای حضور کاروان ورزشی ایران در بازی‌های المپیک خوب توصیف کرد و اظهار کرد: آنچه مسلم است تیم مدیریتی و پشتیبان کاروان ایران در وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در هماهنگی و هم افزایی خوبی قرار دارند و اعتقاد دارم مدیریت در پشت صحنه برای آماده سازی ورزشکاران در راستای شرکت در المپیک توکیو به خوبی صورت گرفته است.

سرپرست کاروان ورزشی ایران از مجموعه مدیریتی و ورزشکاران برای حضور در توکیو به عنوان تیم ایران نام برد و گفت : شرایط کنونی را برای موفقیت تیم ایران، خوب توصیف می کنم و امیدوار کننده است.

انتهای پیام

نظر شما