شناسهٔ خبر: 45336667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار مرکز لرستان:

اطلاع‌رسانی خدمات دولت در شرایط کنونی بسیار مهم است

مهران مریدی

فرماندار مرکز لرستان گفت: اطلاع‌رسانی خدمات دولت در شرایط کنونی بسیار مهم است.

صاحب‌خبر -

جعفر طولابی در جلسه شورای اداری خرم‌آباد که هفتم بهمن ماه با دستور کار اتخاذ تصمیمات لازم برای برگزاری مراسم دهه مبارک فجر و کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری این کنگره و انعکاس خدمات دولت در دهه فجر اقدامات مناسبی دهند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی خدمات دولت در شرایط کنونی بسیار مهم است، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید دستاوردهای جمهوری اسلامی و این اقدامات را در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و پژوهشی بیان کنند.

طولابی با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که همه دشمنان ایران دست به دست هم داده‌اند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند، تأکید کرد: این توطئه‌ها با درایت و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم خنثی شده است.

فرماندار خرم‌آباد با تأکید بر اینکه تشریح دستاوردهای نظام و ایجاد امید و نشاط برای مردم بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: دشمنان سعی دارند با القای نارکارآمدی نظام جمهوری اسلامی مردم را مایوس کنند و همین موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی یادآور شد: در دهه فجر علاوه بر افتتاح طرح‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی، تجلیل از خانواده‌های شهدا نیز انجام می‌شود.

طولابی با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان گفت: شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و وظیفه داریم به بهترین نحو ممکن برای بهتر برگزار شدن این کنگره تلاش کنیم.

فرماندار مرکز لرستان یادآور شد: خرم‌آباد نیز بیش از ۲۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۱۱ کمیته برای برگزاری این کنگره در شهرستان تشکیل شده است.

انتهای پیام

نظر شما