شناسهٔ خبر: 45335849 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جلسه علی‌نژاد با دبیر و مددی در وزارت ورزش/ رئیس فدراسیون کشتی: از ادامه تیم‌داری استقلال استقبال می‌کنیم

جلسه معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون کشتی و مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، جلسه سه جانبه‌ای با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

موضوع این جلسه سازنده در مورد اختلافات پیش‌آمده بین باشگاه کشتی استقلال و برخی از کشتی‌گیران و مربیان این تیم حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد بود.

مددی در این نشست صمیمی گفت: ما مطیع قانون هستیم و هر رای را که کمیته انضباطی فدراسیون صادر کند، می‌پذیریم.

وی ادامه داد: اگر استقلال در لیگ حضور یافت به دو علت بود، اول کمک به تیم ملی و دوم کمک به فدراسیون کشتی بود و تصمیم داریم  سال آینده نیز در رقابت‌های لیگ حضور پیدا کنیم.

دبیر نیز در این جلسه اظهار داشت: در وهله اول از باشگاه استقلال بخصوص مددی و اسپانسری که حامی این تیم بود، به دلیل حضور در لیگ برتر قدردانی می‌کنم. قطعا کمیته انضباطی ما که متشکل از افراد حقوقدان و نمایندگان وزارت ورزش است حکمی عادلانه صادر می‌کنند تا خدای نکرده به کسی اجحاف نشود.

وی افزود: مجموعه فدراسیون علاقمند حضور باشگاه استقلال در کشتی است و از تیم‌داری این باشگاه در لیگ برتر سال آینده استقبال می‌کنیم.

علی‌نژاد نیز در این جلسه گفت: نیت استقلال برای حضور در لیگ کشتی کمک به تیم ملی بود و ما حضور این باشگاه  در رقابت‌های سال آینده  لیگ برتر کشتی را به فال نیک می‌گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما