شناسهٔ خبر: 45334089 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آغاز عملیات ساخت ۱۹۰ مسکن برای محرومان شهرستان بهارستان

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه بهارستان از آغاز عملیات ساخت ۱۹۰ مسکن برای محرومان شهرستان بهارستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ مجید درویشی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد در ایام بزرگداشت دهه فجر اظهار داشت: 60 برنامه ‌فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... در ایام‌الله دهه فجر سپاه بهارستان با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه پیروزی انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است افزود: تولید محتوا، تشریح چرایی انقلاب و جلسات گفتمانی برای مقابله با توطئه دشمنان و جنگ روانی در بستر نرم‌افزار شاد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بهارستان با تأکید بر دیدار با 190 خانواده شهید این شهرستان گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی است لذا با همکاری گروه‌های جهادی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مراحل اولیه ساخت 190 مسکن برای محرومان شهرستان بهارستان آغاز می‌شود.

درویشی تصریح کرد: خدمات دهی گروه‌های تخصصی و پزشکی جهت ویزیت رایگان شهروندان بهارستانی و همچنین برنامه‌های فرهنگی اعم از استند آپ کمدی و مجری‌گری زنده ویژه بانوان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در بهارستان برگزار می‌شود.

وی به اجرای برنامه‌های نشاط‌آور و امیدآفرین در دهه فجر تأکید و تصریح کرد: 3 کاروان خودرویی با حضور مردم در ایام‌الله دهه فجر به حرکت درخواهند آمد و آیین یادواره شهدا با رویکرد آبروی محله در محلات با حضور سپاه، بسیج، مسئولان و مردم برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: کارگاه دوخت لباس‌های درمانی با محوریت اقتصاد مقاومتی در دهه فجر در شهرستان بهارستان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ع

نظر شما