شناسهٔ خبر: 45332805 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رقابت سرخابی ادامه دارد

چگونه رشید از لک پیشی گرفت/ مظاهری بهترین دروازه‌بان لیگ تاکنون

علی خلف

با اتفاقاتی که در هفته دوازدهم لیگ برتر روی داد، رشید مظاهری با پیشی گرفتن از حامد لک، دارای بهترین عملکرد در بین دروازه‌بانان لیگ برتر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر را می‌توان پر حادثه ترین هفته تا اینجای کار دانست. هفته‌ای که در آن برخی از تیم‌های مدعی از جمله استقلال و پرسپولیس شکست خوردند.

نتایج به دست آمده در این هفته باعث شد تا رشید مظاهری سنگربان تیم استقلال از حامد لک پیشی گرفته و بهترین عملکرد را در بین همه دروازه‌بان‌های لیگ برتری تا پایان هفته دوازدهم داشته باشد.

تا پایان هفته دوازدهم، پرسپولیس ۱۰ بار به میدان رفته که در این ۱۰ بازی حامد لک عهده دار مراقبت از آخرین سنگر این تیم بوده است. سرخ پوشان در این ۱۰ بازی تنها ۷ بار دروازه شان باز شده تا با این آمار بهترین عملکرد در خط دفاعی را داشته باشند.

حامد لک ۵ بار در این مسابقات موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده و ۷ گل را در ۵ دیدار دیگر دریافت داشته است. او در ۲ دیدار مقابل استقلال و آلومینیوم ۲ گل دریافت داشته و در ۳ دیدار مقابل نساجی، ذوب آهن و فولاد نیز یکبار دروازه‌اش باز شده است.

رشید مظاهری سنگربان آبی پوشان که در دو هفته نخست مقابل مس رفسنجان و فولاد امکان حضور در ترکیب این تیم را نداشت، از هفته سوم درون دروازه آبی پوشان قرار گرفت و تا امروز ۱۰ بار برای آبی پوشان به میدان رفته که ۵ بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده و ۶ بار دروازه‌اش باز شده است.

مظاهری تنها در یک دیدار مقابل پرسپولیس بیش از یکبار دروازه‌اش باز شد و در ۴ دیدار مقابل تیم‌های صنعت نفت، گل گهر، تراکتور و سایپا نیز یکبار دروازه‌اش باز شده است.

بر اساس این آمار، تا پایان هفته دوازدهم رشید مظاهری با ۱۰ بازی، ۵ کلین شیت و ۶ گل خورده بهترین عملکرد را دارد و بعد از او حامد لک با ۱۰ بازی، ۵ کلین شیت و ۷ گل خورده در رده بعدی قرار می‌گیرد.

نظر شما