شناسهٔ خبر: 45332433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

بخشهای فرهنگی دستاوردهای نظام را تبیین کنند

گناباد- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی گفت: همه بخشهای فرهنگی و از جمله تبلیغات اسلامی، رسانه‌ها و خبرگزاریها باید با در دست گرفتن پرچم روایتگری، دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب را برای مردم و از جمله نسل جوان تبیین کنند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی گناباد افزود:باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بخشهای مختلف به گفتمان بومی جامعه تبدیل شود و همه بخشهای فرهنگی و از جمله تبلیغات اسلامی رسالت خطیری در این زمینه بر عهده دارند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با وجود مسائل و مشکلات طی بیش از ۴۰ سال گذشته از مسیر حرکت خود متوقف نشده است و با قوت در مسیر اهداف خود پیش می‌رود و دست اندرکاران فرهنگی و رسانه ای نباید به هیچ عنوان از نهادینه‌سازی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی غفلت کنند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی گفت: در شرایطی که امروز دشمنان و عوامل آنها حق را به جای باطل و باطل به جای حق جلوه می دهند روحانیون و انقلابیون باید به گونه ای حق را بر مبنای ارزشهای اسلامی و انقلابی در جامعه روایت و تبیین کنند که دستهای پشت پرده در برابر این اقدام آنان منفعل شوند.

صاحبقرانی افزود: مهمترین رویکرد و اهداف برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در کشور و به تبع آن استان خراسان رضوی تبیین تمدن بر پایه مبانی دین مبین اسلام و توحید و ارزشهای اسلامی است که امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی بنا نهادند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر این تمدن به درستی در جامعه نهادینه نشود، تحریف در انقلاب اسلامی اتفاق می افتد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در چله و گام دوم انقلاب اسلامی با چالشهای عدالت، اخلاق و آزادگی پیش روی تحقق مطلوب تمدن اسلامی در جامعه مواجهیم و باید برای تحقق کامل آنها در جامعه بکوشیم و بدون رفع این چالشها اهداف تمدن اسلامی به طور کامل محقق نمی شود.

محمد صفایی دلویی افزود: به علت وجود چالش عدالت و یا فقدان توجه به عدالت، خدمات بسیار در بخشهای مختلف اثر بخشی مطلوب را ندارند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام عباسعلی فاطمی به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی گناباد معرفی و از خدمات حجت الاسلام محمد رضا رحمانی که به افتخار بازنشستگی نایل آمده است قدردانی شد.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما