شناسهٔ خبر: 45330642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تشکیل ۱۱ کمیته برای گرامی‌داشت شهدای خرم‌آباد/امنیت جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا است

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد، ضمن گرامی‌داشت نام و یاد ۶۳۰۰ شهید لرستان، گفت: امنیت، اقتدار و ابهت امروز نظام جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ماشاالله بازگیر ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، ضمن گرامی‌داشت نام و یاد ۶۳۰۰ شهید لرستان، اظهار کرد: امنیت، اقتدار و ابهت امروز نظام جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی به پشتوانه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، خون شهدای گران‌قدر و حضور باصلابت ملت ایران در صحنه‌های مختلف روز به روز در حال قوی‌تر شدن است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با بیان اینکه به کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان نباید به عنوان یک برنامه نگاه کرد، گفت: بلکه بایستی برنامه‌ریزی‌ها به نحوی انجام شود که تا سالیان سال نتایج این کنگره را مشاهده کرد.

بازگیر به تشکیل ۱۱ کمیته در خرم‌آباد برای برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان اشاره و تصریح کرد: خرم‌آباد ۲ هزار و ۲۰ شهید دارد که بایستی هر کدام به مردم معرفی شوند.

وی در تشریح فعالیت برخی کمیته‌ها، افزود: کمیته فضای مجازی برای معرفی اهداف و برنامه‌های اجرایی و تشکیل ستاد خبری به جهت اطلاع‌رسانی اقدامات کمیته‌های کنگره، کمیته اقشار و تشکل‌های مرمی برای خلق آثار هندی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهدا، کمیته مهندسی و محرومیت‌زدایی و کمیته ورزش و جوانان از جمله کمیته‌های یازده‌گانه برای گرامی‌داشت شهدای لرستان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما