شناسهٔ خبر: 45330411 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هوادارانی که برای رقیب سنگ تمام گذاشتند (عکس)

هواداران نفت آبادان روز گذشته مثل همیشه از بازی تیمشان استقبال پرشوری داشتند و نکته قابل توجه اینکه نشان دادند این حضور نباید با توهین به حریفان همراه باشد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین رقابت لیگ بیستم در هفته دوازدهم میان دو تیم زردپوش فوتبال ایران برگزار شد و این تیم فوتبال سپاهان بود که توانست با کسب سه امتیاز ارزشمند خودش را هم امتیاز استقلال کند و در رتبه دوم قرار بگیرد.


نکته جالب توجه این دیدار که جذابیت‌های زیادی از نظر فنی داشت، حضور هواداران آبادانی بود که آب و رنگ ویژه ای  به این مسابقه داده بودند و فوتبال ایران را یاد روزهایی انداختند که تماشاگران بازیگران اصلی یک مسابقه فوتبال بودند.


هواداران خونگرم آبادانی نه تنها برای تیم خود که برای تیم رقیب هم سنگ تمام گذاشتند و محرم نویدکیا سرمربی طلایی پوشان اصفهانی را نیز از تشویق خودشان بی نصیب نباشد؛ محرم در آخرین پیروزی سپاهان در آبادان که به سال 1390 بازمی گردد در زمین بازی بازوبند سپاهان را برعهده داشت و روز گذشته نیز به عنوان سرمربی به 9 سال ناکامی این تیم در آبادان خاتمه داد، با این حال او در ابتدایی مسابقه تشویق شد؛ البته که سابقه حضور رسول نویدکیا هم در این موضوع بی تاثیر نبوده است.

 

 

 

 


آبادانی ها که بار دیگر با پرچم آبادان برزیلیته خودشان را به ورزشگاه تختی آبادان رسانده بودند، از دیواره‌ها و پشت بام های اطراف، این بازی را تماشا کردند و هر چند در دقیقه 88 گل دیرهنگامی را دریافت کردند ولی یکبار دیگر اهالی فوتبال را به یاد روزهایی انداختند که فوتبال با حضور هواداران رنگ و بوی واقعی داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما