شناسهٔ خبر: 45329635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

روشنگری و تبلیغ محتوای مرتبط با اهل بیت(ع)وظیفه روحانیت و محققان دینی است

آیت الله علم الهدی با تاکید بر اینکه مسلمانان باید در تلاش باشند تا اطلاعات علمی و تاریخی خود را نسبت به اهل بیت (ع) بیشتر کنند تا مناسک مذهبی در مسیر درست صورت بگیرد، گفت: روشنگری و تبلیغ محتوای مرتبط با اهل بیت (ع)وظیفه روحانیت و محققان دینی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله «سید احمد علم الهدی» امروز(۷ بهمن) در مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان این که یکی از راه‌های نفوذ دشمن، ضعیف شدن روحیه انتقادی و پذیرفتن هر مطلبی بدون سند است، اظهار کرد: این روزها دشمنان درصدد تفرقه‌افکنی بر آمده و این وظیفه ماست که اهل بیت (ع) را واضح و درست برای مردم معرفی کنیم، مراقب باشید دستخوش حرف‌های بی‌سند فضای مجازی نشوید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: جوانان ما این روزها هم نیاز دارند و هم باید تلاش کنند معرفت زیادی نسبت به اهل بیت (ع) پیدا کنند تا دستخوش حرف‌های بی‌سند و بی‌منطق فضاهای مختلف همچون فضای مجازی نشوند.

 

وی روشنگری و تبلیغ محتوای مرتبط با اهل بیت (ع) را وظیفه روحانیت و محققان دینی دانست و افزود: وظیفه ماست که با توجه به منابع غنی و بیانات اهل بیت (ع) مبلغ آنان باشیم تا اگر فردی در هر جایی از این دنیا نیاز به شناخت اهل بیت (ع) دارد، سراغ فرقه‌های انحرافی نرود و بتواند از سرچشمه اصلی دین بهره‌مند بشود.

 

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید در تلاش باشند تا اطلاعات علمی و تاریخی خویش را نسبت به اهل بیت (ع) بیشتر کنند که فرهنگ و مناسک مذهبی در مسیر درست صورت بگیرد، این‌طور نشود که با خود فکر کنیم نیازی به انجام مناسک دینی نیست و نباید در سطح جامعه فعال باشیم.

 

امام جمعه مشهد با تأکید بر حفظ وحدت مسلمانان، بیان کرد: باید تلاش کنیم تا چهره اصلی و واقعی دین برای همه روشن شود و با بیان اتفاقات زندگی اهل بیت (ع)، آنان را به درستی به دنیا معرفی کنیم؛ نباید در این راه از بیان حق صرف نظر کرد تا دشمن با آمیختن حق و باطل، جوانان ما را دچار انحراف عقیدتی و فکری کند.

پایان پیام/483

نظر شما