شناسهٔ خبر: 45329241 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

ام وی ام ۳۱۵پلاس خودروی مورد پسند خانم‌ها

خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس با توجه به ابعاد مناسب و طراحی زیبا و بهینه گزینه ایده‌آلی برای استفاده شهری به ویژه برای خانم‌ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین، در این مدل، با توجه به سایز و مجهز بودن خودرو به دوربین و سنسور عقب، پارک کردن و پیدا کردن جای پارک به راحتی برای خانم‌ها امکان پذیر شده است. ظرافت طراحی این خودرو به مراتب آنرا از رقبای پا به سن گذاشته اش، زیباتر و جذاب تر کرده است. گیربکس این خودرو از نوع چهار سرعته اتوماتیک است که در ترافیک‌های سنگین و رانندگی‌های شهری، راحتی و  لذت بیشتری را به همراه خواهد داشت.

امکانات استفاده شده در مدل جدید ۳۱۵  نسبت به سایر رقبا،  به روز تر و کاربردی تر است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: فرمان برقی و با طراحی  جدید، کروز کنترل ، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، چراغ اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری خودرو موسوم به ESP ،طراحی کاملا جدید فضای داخلی، تریم دو رنگ، صندلی با طراحی جدید، دوربین و سنسور عقب، سانروف و...    با یک ارزیابی  و مقایسه هاچبک شهری با سایر رقبا می‌توان متوجه شد که این خودرو گزینه جذابی در این بازه قیمتی است که بخصوص خانم‌ها، در بحث طراحی و امکانات علاقه مند به این خودرو می‌شوند.

براساس این گزارش، یکی از معایب هاچبک‌ها حجم و فضای کم صندوق عقب آنها است که جالب است بدانید حجم صندوق عقب ۳۱۵ پلاس ۴۵۰  لیتر است که با تا کرد صندلی‌های ردیف عقب این حجم به ۱۴۵۰ لیتر گنجایش می‌رسد که نسبت به رقبایی نظیر پژو۲۰۷ و هیوندای آی ۲۰ از فضای بار بزرگی بهره مند می شود که در نتیجه خریدهای شهری را برای صاحبان این خودرو به ویژه خانم‌ها راحت تر می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما