شناسهٔ خبر: 45328909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای 450 عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر در اراک

فرمانده سپاه ناحیه اراک از اجرای 450 عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد مهجوری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: در این دهه برنامه‌های متنوعی با مشارکت بسیج کارگری، سازندگی، دانش‌آموزی، دانشجویی، اساتید، ادارات، جامعه پزشکی و... در سطح شهرستان اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: گل‌باران قبور شهدا، برگزاری جشن میلاد کوثر، سرکشی از خانواده شهدا، رزمایش کمک مؤمنانه، آزادسازی زندانیان، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، توزیع ماسک، تجلیل و تقدیر از کادر درمان، راه‌اندازی غرفه دستاوردهای ایران در بین ۲۰ کشور برتر جهان در ۱۳ عنوان، برگزاری آیین ولادت حضرت فاطمه و... بخشی از برنامه‌های دهه مبارک فجر در اراک است که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مصوبه ستاد مبارزه با کرونا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه برنامه‌های امسال دهه فجر تحت تأثیر بیماری کرونا قرار دارد اضافه کرد: مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا برگزار نمی‌شود و به جای آن رژه موتوری برگزار خواهد شد.

مهجوری اضافه کرد: به‌منظور تقویت سواد رسانه‌ای بین مردم به‌خصوص بسیجیان به ازای هر مسجد یک کارشناس رسانه‌ای به عنوان یاور رسانه در نظر گرفته شده که اصحاب رسانه نیز می‌توانند در صورت تمایل در این کار مشارکت کنند.

وی با اشاره به اقدامات سپاه ناحیه اراک در رزمایش مؤمنانه یادآور شد: از ابتدای سال تا به امروز بیش از ۷۶ هزار بسته معیشتی بین افراد کم‌بضاعت و نیازمندان سطح شهرستان اراک توزیع شده و این کار در دهه مبارک فجر نیز صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک همچنین با اشاره به لزوم محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات مناطق محروم بیان داشت: ۵ منزل مسکونی ویژه محرومین در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم بتوانیم در سال جدید بیش از ۵۰ واحد مسکونی برای ولی‌نعمتان انقلاب با کمک بسیج سازندگی بسازیم.

انتهای پیام/

نظر شما