شناسهٔ خبر: 45328907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار بوشهر:

اختصاص ردیف اعتبار شهرستانی هدیه دولت به مردم جزیره خارگ

بوشهر- ایرنا- فرماندار بوشهر گفت: مهمترین هدیه و رهاورد دولت برای مردم جزیره خارگ اختصاص ردیف اعتبار شهرستانی برای نخستین بار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عباس جمشیدی روز سه شنبه در نشست با فعالان اجتماعی جزیره خارگ افزود: تا پیش از سال ۹۳ در ردیف‌های بودجه شهرستانی هیچ اعتباری برای جزیره خارگ در نظر گرفته نمی‌شد اما این کار در دولت تدبیر و امید اجرایی شد.

وی بیان کرد: در این ارتباط از سال ۹۳ تاکنون در مجموع ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستان بوشهر به جزیره خارگ اختصاص یافته است.

فرماندار بوشهر یادآورشد: این ردیف بودجه شهرستانی غیر از اعتباری است که از محل حوزه مسئولیت اجتماعی وزارت نفت برای این جزیره تخصیص می‌یابد.

جمشیدی اضافه کرد: اختصاص اعتبار از محل اعتبارات شورای برنامه ریزی شهرستانی برای خارگ به عنوان رویه‌ای غیرقابل برگشت حق مردم خارگ است که در دولت تدبیر و و امید به آنها اختصاص یافت و پروژه‌های مختلفی از این محل تاکنون اجرا شده‌است.

وی اضافه کرد: در این شرایط سخت مسئولان باید همانند شهدا که در دوران دفاع مقدس نسبت به نظام جمهوری اسلامی ادای وظیفه کردند با تحمل فشارها در خدمت مردم باشند.

وی تاکید کرد: در هفت سال گذشته با وجود شرایط سخت حاکم بر کشور کارهای بزرگی انجام شده که همگی آنها به عنوان خدمات نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

جمشیدی اضافه کرد: ایجاد بدبینی نسبت به نظام و دولت که بخشی از نظام جمهوری اسلامی است از سوی عده‌ای در این شرایط حساس کار درستی نیست.

وی تاکید کرد: به عنوان مسئولان نظام جمهوری اسلامی قدرت شنیدن نقدها و گلایه‌ها را داریم و می‌دانیم گلایه‌ها و حرف‌های مردم از سر دلسوزی است.

جمشیدی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد: هرچند ممکن است مردم گلایه‌هایی داشته باشند اما نسبت به اصل نظام وفادار و علاقه مند هستند و کارشکنی برخی‌ها در کاهش میزان مشارکت به طور یقین کارساز نخواهد بود.

نظر شما