شناسهٔ خبر: 45326518 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انتقاد شورای شهری ها از بی توجهی به حمل و نقل عمومی در بودجه 1400

عضو شورای شهر تهران با اشاره به عدم تأمین منابع مالی توسعه حمل و نقل عمومی در بودجه 1400 گفت: اگر برای مقابله با آلودگی هوا چاره‌اندیشی نکنیم نمی‌توانیم پاسخگوی مطالبات مردم در آینده باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدآرش حسینی میلانی در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهردار در مورد بودجه حمل و نقل عمومی در مجلس گفت: با توجه به هماهنگی‌هایی که میان سه کمیسیون‌های شوراها، اقتصادی و عمران در مجلس انجام شده پیشنهاداتی در مورد بودجه توسعه حمل و نقل عمومی به کمیسیون تلفیق ارائه شده است.

وی افزود: اختصاص 100 میلیون یورو جهت اجرای طرح کاهش آلودگی هوا از محل صندوق توسعه ملی و افزایش ردیف اعتباری کمک به حمل و نقل عمومی از 500 میلیارد به 5 هزار میلیارد برای کل کشور از جمله پیشنهادات به کمیسیون تلفیق بوده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: متأسفانه پیشنهادات مربوط به حمل و نقل عمومی تصویب نشده و من از فراکسیون‌هایی مانند مدیریت شهری و محیط زیست درخواست دارم این موضوع را پیگیری کنند.

میلانی تأکید کرد:‌اگر امروز برای آلودگی هوای تهران در بودجه 1400 چاره‌اندیشی نشود نمی‌توانیم پاسخگوی مطالبات و نیازهای مردم در آینده باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما